مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: پاسداران انقلاب اسلامی دنیای مادی و بنیان دروغین لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشیده‌اند.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۵۳
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ در همایش تجلیل از فرهنگ یاران سپاه روح الله گفت: ماه رجب باعث می شود انسان از غفلت دوری کند و بی شک خدا در این ماه عزیز، درهای رحمت را بر روی بندگان خود می‌گشاید.

وی افزود: یک روز روزه‌داری در این ماه که ماه مغفرت است باعث دوری انسان از آتش جهنم می‌شود و سه روز روزه‌داری بهشت را بر انسان روزه‌دار واجب می کند، این ها قواعد زندگی است و به طور قطع ما محتاج لطف و کرم الهی هستیم.

حجت الاسلام رضوی راد باتاکید بر این که یاد خدا آرامش را در جامعه افزایش می دهد، گفت: خدا در همه احوالات شاهد و ناظر است و بی شک حرکات و سکنات، رفتار و کردار و اعمال ما در محضر خداست پس بر ما مسلم است که عالم محضر خداست، در محضر خدا معصیت نکنیم.

وی باتجلیل از زحمات و تلاش های فرهنگ یاران سپاه روح الله اظهار کرد: دامنه فعالیت های فرهنگ یاران بسیار مهم و وسیع است و باید این تلاش ها بیشتر و گسترده تر و منسجم تر باشد تا نه فقط در سپاه بلکه در سطح جامعه اثرگذاری داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی را تکیه بر باورهای دینی و اعتقادی دانست و گفت: وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی یک وظیفه الهی است و باید حفظ شود و بایستی این تلاش ها در تربیت جوانانی انقلابی به کار گرفته شود.

وی در ادامه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی دنیای مادی و بنیان دروغین لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشیدند، دشمنان انقلاب اسلامی بدانند ما از این رسالت عظیم دست نخواهیم کشید و براساس بنیان مرصوص که از اسلام به دست ما رسیده است، این راه بزرگ و دشوار را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام رضوی راد خاطرنشان کرد: اگر دشمنان انقلاب اسلامی با خباثت های خود برای نظام اسلامی نقشه و توطئه می‌کنند، بدانند جوانان انقلابی ما با روحیه جهادی و انقلابی این توطئه ها را خنثی خواهند کرد و این رسالت سپاه است که از این دستاوردهای الهی دفاع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات