رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک:

آسایش و امنیت امروز، مرهون مجاهدت های شهدای انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «بابایی» گفت: شهدا مایه عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و تکریم این عزیزان رسالتی بر دوش همگان است.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۶۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در آستانه فرارسیدن سال جدید  و 22 اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و در راستای منویات مقام معظم رهبری در تکریم خانواده های معظم شهدا، عباسعلی حیدری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی و واحد اراک، حجت الاسلام و المسلمین علی یزدانی، معاونت سما و معاونت علوم پزشکی دانشگاه و برخی از مدیران، ضمن دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم «علیرضا بابایی» از شهدای دانشجوی دانشگاه آزاداسلامی اراک با آرمان‌های شهدا و امام شهدا عهد و پیمانی دوباره بستند.

در ابتدای جلسه مادر و برادر شهید بابایی ضمن تشکر و خیر مقدم به ریاست و اعضای هیأت رییسه واحد اراک با بیان خاطراتی از شهید و نحوه معاشرت و زندگی آن بزرگوار این مجلس را مزین کردند.

دبیر هیأت امناء و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم آل‌الله ضمن تشکر از خانواده بزرگوار شهید بابایی، شهدا را مایه عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: آسایش و امنیت امروز جامعه اسلامی مرهون مجاهدت شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

شهید والامقام علیرضا بابایی، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاداسلامی اراک، چهارمین شهید مدافع حرم شهر اراک بود که در 25 اردیبهشت ماه 95 در منطقه فلوجه عراق به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

در پایان این دیدار با اهدای لوح یادبودی از مادر شهید بابایی تجلیل شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار