فرمانده قرارگاه اجتماعی-امنیتی شهید برونسی:

خلوص نیت در عرصه خدمت رسانی به محرومان حائز اهمیت است

فرمانده قرارگاه اجتماعی-امنیتی شهید برونسی گفت: نیت خالصانه در عرصه کمک به محرومان بسیار حائز اهمیت است و شما عزیزان جهادگران با نیت خالصانه برای رضایت حق تعالی پا بر عرصه خدمت رسانی به محرومان گذاشته‌اید لذا خداوند بدون شک به زندگی شما برکت و به زندگی محرومان آرامش خواهد بخشید.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۷۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار مجتبی غفور پور ظهر امروز در همایش «شکوه خدمت» که با هدف تجلیل از گروه های جهادی برتر با حضور محمد روحانی؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خراسان رضوی، حبیب الله آسوده؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، محمد سعیدی کیا؛ رئیس بنیاد مستضعفان استان خراسا رضوی و جمعی از جهادگران برتر استان به همت سازمان بسیج سازندگی و با همکاری کمیته امداد امام خیمنی(ره) استان در اردوگاه فرهنگی-تربیتی ثامن الائمه(ع) برگزار شد به تببین روحیه جهاد و اخلاص در جهادگران پرداخت.

وی با اشاره به این موضوع که در اغلب جوامع خیر خواه بشریت برای کمک به محرومان اقدامات و فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد، گفت: خیر خواهی ملت ایران نسبت به سایر جوامع دارای یک امتیازی خاص است که خداوند به خاطر همین امتیاز به زندگی ما برکت و وسعت می‌بخشد.

فرمانده قرارگاه اجتماعی-امنیتی شهید برونسی با تاکید بر اینکه آن امتیاز خاص و ویژه« نیت خالصانه» است، اظهار کرد: نیت خالصانه در عرصه کمک به محرومان بسیار حائز اهمیت است و شما عزیزان با نیت خالصانه و برای رضایت حق تعالی پا بر عرصه خدمت رسانی به محرومان گذاشته‌اید بدین ترتیب خداوند بدون شک به زندگی شما برکت و به محرومان آرامش خواهد داد.

سردار غفور پور خطاب به خطاب به جهادگران برتر استان خراسان رضوی گفت: جهادگران هر آنچه سخن نیک و درست را که دیگران بیان می‌کنند بر آن جامه عمل می‌پوشانند و خداوند، ائمه اطهار(ع)، صالحین و شهدا قدردان شما جهادگران هستند.
وی خاطرنشان کرد: پشت هر حرکت جهادی شما جهادگران یک دل است لذا قدر این روحیه، موقعیت و عمر خویش را بدانید تا انشاءالله عاقبت بخیر شوید.

گفتنی است؛ در پایان این همایش از نماینده های 47گروه جهادی برتر استان خراسان رضوی از جمله نواحی ابوذر، باخرز، بجستان، بلال، بینالود، تایباد، حر، حمزه، مقداد، خلیل آباد، داورزن، رشتخوار، سرخس، سلمان و ... توسط رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خراسان رضوی، فرمانده قرارگاه اجتماعی-امنیتی شهید برونسی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و رئیس بنیاد مستضعفان استان خراسان رضوی با لوح تقدیر و تندیس«جهاد» تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار