خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ایجاد میدان رقابت در فضای علمی ملایر را یک فرصت دانست و با وجود دو برند انگور و مبل و منبت ملایر، خواستار تجاری‌سازی پژوهش‌ها و علمی کردن این دو برند ملی و جهانی شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۴۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

لزوم تجاری‌سازی پژوهش‌ها و علمی کردن دو برند انگور و مبل و منبت ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر با بیان اینکه دانشگاهی شدن این شهرستان از دانشگاه آزاد رقم خورد، اظهار داشت: دانشگاه آزاد ملایر ضمن علمی بودن، اجتماعی بودن خود را نیز اثبات کرد.

وی ایجاد میدان رقابت در فضای علمی ملایر را یک فرصت دانست و با وجود دو برند انگور و مبل و منبت ملایر، خواستار تجاری‌سازی پژوهش‌ها و علمی کردن این دو برند ملی و جهانی شد.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم افزایش تعداد رشته‌های پیراپزشکی در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه آزاد را به عنوان یک ظرفیت مستعد در این واحد علمی یک ضرورت قلمداد کرد و بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های این دانشگاه با نگاه تعاملی شد.

وی ضمن تقدیر از حسن مدیریت دکتر قائمی و حسن تدبیر آقای طالقانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، از زحمات و تلاش های دکتر ملک حسینی قدردانی و برای دکتر خدایاری به عنوان رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات