مسئول اردویی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب چهار جایزه در جشنواره ره آورد سرزمین نور شدند.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۵۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول اردویی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: به مناسبت روز ملی راهیان نور و همچنین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در تاریخ‌های  بیستم و بیست و یکم  اسفند ماه سال جاری همایشی دو روزه  در سالن اجتماعات شهید محمدعلی جهان آرا واقع در مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر برگزار شد.

وی عنوان داشت:  راهیان نور یکی از بسترهای است که می‌توان به واسطه  آن حماسه‌ها ، ایثارگری‌ها و فداکاری‌ها رزمندگان و شهدا را به نسل امروز انتقال داد . 
 
رحیمی با تاکید بر حضور پرشور جوانان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در جشنواره ره آورد سرزمین نور که به صورت ملی برگزار شده بود، بیان داشت: در این مراسم از چهار نفر از برگزیدگان استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین کشوری تجلیل به عمل آمد. 
 
این مقام مسئول به برگزیدگان جشنواره ره آورد سرزمین نور اشاره کرد و افزود: در بخش شعر کلاسیک، آقایان داوود رحیمی و محمد کاظمی مقام اول  در بخش متن ادبی  خانم اکرم کیانی مقام اول، در بخش دلنوشته، خانم اکرم کیانی مقام دوم و همچنین در بخش شعر آزاد خانم زهرا کیانی مقام دوم را کسب کرده اند.
ارسال نظرات