خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به حضور ۱۸۰۰ نفر در طرح انتظامی – ترافیکی نوروز ۹۸ در قم، گفت: در نوروز امسال علاوه بر ۴۹۰ گشت خودرویی در سطح معابر شهری و برون شهری، ۲۷ پایگاه ثابت و ۸ سیار نیز برقرار خواهند بود.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۶۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، عبدالرضا آقاخانی در رزمایش انتظامی – ترافیکی نوروز ۹۸ که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم همراه بود، با بیان اینکه طرح نوروزی ۹۸ همزمان با سراسر کشور از ۲۳ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این طرح در قم با حضور ۱۸۰۰ نفر از سازمان‌های پلیس، هلال احمر، راهداری، اورژانس، راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، شهرداری، آتش نشانی و امداد خودرو انجام می‌شود.

وی گفت: در نوروز امسال علاوه بر ۴۹۰ گشت خودرویی در سطح معابر شهری و برون شهری، ۲۷ پایگاه ثابت و ۸ سیار نیز برقرار خواهند بود و تمام نیرو‌ها و گشت‌ها توسط ۲ فروند بالگرد پشتیبانی هوایی می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سال گذشته ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو به قم تردد داشتند؛ همچنین حدود ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت به شهر مقدس قم سفر کرده که پیش بینی می‌کنیم امسال نیز با افزایش بیشتر مسافران مواجه باشیم.

آقاخانی با اشاره به حضور ۴۳ میلیون نفری زائران و مسافران و نیز تردد ۱۶۰ میلیون دستگاه خودرو طی ۱۱ ماهه گذشته به قم، از زحمات تمام دستگاه‌ها اعم از هلال احمر، راهداری، اورژانس، راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، شهرداری، آتش نشانی و امداد خودرو قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان قم رزمایش ترافیکی را دارای چهار هدف آسایش و آرامش مردم و میهمانان نوروزی، تامین امنیت تردد خودرو‌ها در محور‌های درون و برون شهری، امداد رسانی فوری به آسیب دیدگان و استفاده و هم پوشانی دستگاه‌های استان از یکدیگر برشمرد.

آقاخانی با بیان اینکه هیچ دغدغه‌ای در بحث جاده‌ها وجود ندارد، ابرازامیدواری کرد با حضور، انسجام و وحدت و همدلی مردم و مسؤولان در استان، مسافران و زائران نوروزی خاطره خوشی از سفر به شهر مقدس قم را تجربه کنند.
ارسال نظرات