خبرهای داغ:
آئین تکریم و معارفه نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه همدان با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب و مسئولان استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۷۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

آئین تکریم و معارفه نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آئین تکریم و معارفه نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه همدان امروز با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد.

در این آئین که همزمان با آخزین شورای اداری استان همدان با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار و مدیران و مسئولان همدان برگزار شد از زحمات 15 ساله آیت‌الله محمدی در کسوت نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه همدان تقدیر و حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی به عنوان نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه جدید همدان معارفه شد.

حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی در این مراسم حکم انتصاب حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی از سوی رهبر انقلاب به امامت جمعه همدان را به شرح ذیل قرائت کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حبیب‌الله شعبانی موثقی دامت‌افاضاته

اکنون با پایان یافتن مسئولیت جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمد طه‌محمدی دامت‌توفیقاته و با تشکر فراوان از فعالیت های علمی و اجتماعی ایشان در دوران آن مسئولیت خطیر، جنابعالی را به امامت جمعه‌ همدان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می کنم.

همدان در شمار پیشروان حرکت انقلابی و مفتخر به تقدیم چهره‌های برجسته جهاد و شهادت و نیز شخصیتهای عالیقدر علم و عرفان است. انتظار می رود با همه‌ توان در خدمت حرکت دینی و انقلابی آن خطه تلاش نمائید. با علمای دینی و فرزانگان دانشگاهی و فعالان عرصه‌های اجتماعی همکاری و از جوانان مؤمن و انقلابی پشتیبانی کنید.

سلوک مردمی با همه‌ قشرها بویژه جوانان و تکریم خانواده‌های شهیدان و ایثارگران را ممشای همیشگی خود قرار دهید و از فضل و تقوا و بصیرت که بحمدالله از آن برخوردارید محتوای خطبه‌های جمعه را غنا ببخشید.
توفیق جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می کنم.

والسلام علیکم و رحمت الله

سید علی خامنه‌ای»

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی متولد 1356 در روستای بهادربیگ شهرستان بهار است.

وی دارای مدرک اجتهاد است و در انتخابات خبرگان از شورای نگهبان تایید ورود به انتخابات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات