خبرهای داغ:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: توزیع میوه شب عید از ۲۷ اسفندماه در شهر قم ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۷۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود سیجانی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به عرضه میوه شب عید در شهر قم اظهار کرد: توزیع میوه از ۲۷ اسفندماه در ۱۰ غرفه شهر قم با قیمت کمتر از ۲۰ درصد قیمت بازار آغاز می‌شود و در نهایت این کار در ۲۸ غرفه صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۵۰ تن سیب برای توزیع در شب عید در شهر قم پیش بینی کردیم، همچنین علاوه بر نانوایی‌های هسته مرکزی شهر قم، پیش بینی عرضه نان در چادر هم داریم، درخواست نانوایی سیار برای عرضه در نقاط مورد نیاز در شهر قم داشتیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: ۶۰ تن گوشت منجمد و ۱۵۰ تن مرغ منجمد در استان برای عرضه در شب عید ذخیره سازی شد، اولویت ما برای عرضه گوشت، اقشار آسیب پذیر بوده و توزیع بدون ایجاد صف انجام می‌شود.

سیجانی با اشاره به وضعیت امداد خودرو‌های استان قم اظهار کرد: این امداد خودرو‌ها در چهار شرکت سازماندهی شدند و حدود ۸۰ تعمیرگاه کشیک داریم که امدادخودروها، خودرو‌های در راه مانده را به تعمیرگاه‌های کشیک می‌برند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز گشت‌های مشترک برای بازرسی از واحد‌های تولیدی، صنفی و توزیعی استان قم داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه شکر در قم ارزان‌تر از دیگر استانهاست خاطرنشان کرد: نیاز‌های بخش‌های خانگی، صنوف و صنعتی در زمینه شکر را تامین کردیم و مشکلی در این زمینه نداریم.
ارسال نظرات