فرمانده سپاه شازند گفت:

بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم /خنثی سازی توطئه های دشمنان

جلسه شورای اداری شهرستان شازند با حضور مسئولین شهرستان اعم از فرمانده سپاه شازند، ائمه جمعه و فرماندار شهرستان درسالن همایش فرمانداری شازند برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۹۰
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ جلسه شورای اداری شهرستان شازند با حضور مسئولین شهرستان اعم از سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند، حجت الاسلام و المسلمین موسوی امامت جمعه شازند، حجت الاسلام و المسلمین سنجیده امامت جمعه توره و مهندس عرب فرماندار شهرستان درسالن همایش فرمانداری شازند برگزار شد.

در طی جلسه سرهنگ مهجوری طی سخنان خود از مسئولین درخواست کرد معیشت مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و از اقدامات سیاسی و عوام فریبانه پرهیز نمایند.

وی در ادامه افزود؛ اختلافات بین مسؤلین خواست دشمن و در نهایت به ضرر مردم خواهد بود لذا از مسئولین خواست که با حفظ وحدت  بر مسائل اقتصادی و معیشتی مردم بویژه اقشار کم در آمد تمرکز نموده و درصدد رفع مشکلات ایشان برآیند.

مهجوری خاطرنشان کرد: پس از شکست های متوالی دشمنان درعرصه بین المللی این بدخواهان برای جبران ناکامی هایشان تلاش دارند با ایجاد مشکل داخلی به زعم خود کاری پیش ببرند.
وی ادامه داد: ولی وحدت نظام مقدس جمهوری اسلامی وملت و همدلی و همبستگی ملی دربرابر این توطئه ها تمام نقشه های دشمن را نقش برآب می کند.
فرمانده سپاه شازند با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه گفت: مردم ما ثابت کرده اند تا پای جان به رهبری و نظام اسلامی پایبند و متعهد هستند و اجازه نمی دهند دشمنان آنان را وسیله پیشبرد اهداف خود کنند. 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای به گمراهی کشاندن نسل جوان افزود: باید برای پیشگیری از توطئه های دشمن تلاش کرده و در مقابل آن ایستادگی کنیم.

مهجوری بر ضرورت شناخت دشمن، شناسایی توطئه های آن و آمادگی در برابر دشمن در جامعه امروز تأکید کرد و اظهار داشت: امروزه نظام سلطه با محوریت آمریکا جنگ هوشمندانه ای را علیه کشور به راه انداخته و امید مردم را هدف قرار داده است.

وی بر ضرورت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم و تلاش در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: با تلاش در راستای رفع کاستی ها در جامعه امروز باید اعتماد مردم را افزایش داد و با تبیین دستاوردهای نظام در برابر هجمه های دشمن ایستادگی کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار