خبرهای داغ:
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه نمازجمعه یکی از بزرگ‌ترین، پربرکت ترین و باشکوه‌ترین برکات انقلاب اسلامی است، گفت: امروز در ظهرهای جمعه، ده‌ها هزار دل‌های مومن و انقلابی به دعوت پروردگار لبیک می‌گویند تا شکوه بندگی خود را به ساحت قدس ربوبی تقدیم کنند.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۹۱
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

نمازجمعه یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین برکات انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدجواد علی اکبری در خطبه های پیش از نمازجمعه شهر همدان با بیان اینکه به تعبیر امام راحل نمازجمعه از اعظم برکات انقلاب است، اظهار داشت: نداشتن نماز جمعه عیب بزرگی برای مردم ایران بود که انقلاب اسلامی این عیب را رفع کرد و مردم در سال ۵۸ به نماز جمعه رسیدند و اکنون در مراکز استان‌ها و در آغاز دهه پنجم انقلاب ملت نماز جمعه را در ۹۰۰ نقطه برقرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه نمازجمعه یکی از بزرگ‌ترین، پربرکت ترین و باشکوه‌ترین برکات انقلاب اسلامی است، افزود: امروز در ظهرهای جمعه، ده‌ها هزار دل‌های مومن و انقلابی به دعوت پروردگار لبیک می‌گویند تا شکوه بندگی خود را به ساحت قدس ربوبی تقدیم کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: خدا مهمترین ویژگی جامعه ایمانی را نماز می داند و هرجا سخن از مجتمع است سخن از مسجد و نماز جماعت است و هنگامی که نمازهای روزانه مساجد در عید هفتگی پیوند می خورند به نماز جمعه تبدیل می شود تا این ویژگی ایمانی بهتر خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه آنچه در پیشانی جامعه اسلامی حک شده نشان بندگی است، تصریح کرد: بهره مندی از مغفرت الهی، ارتقا درجات، کاهش معصیت ها و فرصت باهم بودن در پرتو ذکر الله، یادخدا، دوست شدن، پیمان بستن از طریق امام جمعه با حضور در یک تجدید پیمان هفتگی و نماز جمعه که مرکز تجلی وحدت اسلامی و محیط هم پیمانی برای رسیدن به بالاترین مقصد است محقق می شود.

علی اکبری درباره خصوصیات همدان گفت: همدان استانی است که وقتی نامش برده می شود فهرستی از افتخارات به ذهن متبادر می شود زیرا همدان نماد تمدنی ملت ایران و ریشه استوار ملت ما است.

وی ادامه داد: وقتی نام همدان برده می شود یاد حکمت، اندیشه، عرفان، شخصیت های بزرگ و نستوهی که در این خطه تربیت شدند، به ذهن می رسد.

این مقام مسئول تاکید کرد: ۸ هزار شهید فصل دیگری از خدمت و تلاش مردم استان برای برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی و اسلام عزیز است.

وی تصریح کرد: ۀیت الله شهید مدنی ستاره درخشان شهدای محراب از خطه استان همدان است.

علی اکبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره از تغییر استقبال می کنند و مقدمات این تغییر را فراهم کردند و با آغوش باز و تواضع از حضور یک امام جمعه جدید استقبال کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات