مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز:

وظیفه ما در قبال شهدا حفظ فرهنگ شهادت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز گفت: یکی از وظایفی که ما در مقابل شهدای گرانقدر داریم این است که ادامه دهنده راه آنها باشیم وبه هیچ وجه فرهنگ رشادت وشهادت را فراموش نکنیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۱۹۷
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی در جمع فرزندان شهدای والامقام شهرستان که به میزبانی بنیاد شهید برگزار شد اظهار داشت: انقلاب، عظمت و استقلال امروز سرفرازی ایران اسلامی عزیز ما مرهون دلاوری فرزندان این مرز و بوم است؛ آنهایی که چه در دوران نهضت انقلاب اسلامی و چه در دوران جنگ تحمیلی سلامت خود را تقدیم این انقلاب و نظام و کشور کرده اند.

وی افزود: می‌‌دانید هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس اگر همه اقشار مردم جامعه ما برای پیروزی انقلاب یا دفاع مقدس به صحنه نمی‌‌آمدند، نه انقلابی پیروز می‌‌شد و نه در دفاع مقدس می‌‌توانستیم دشمن را از خاک عزیزمان بیرون برانیم.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز بیان کرد: در دوران انقلاب همه قدرت‌های بزرگ پشت سر رژیم سفاک گذشته، بودند. گفت: به ظاهر همه قدرت‌های مادی در اختیار آن رژیم بود، اما حضور و ایستادگی مردم، تحمل زندان، شکنجه، صبر و مقاومت آنهاباعث شکست دشمنان شد .

وی عنوان کرد: بعد از پيروزى انقلاب اسلامى اگر اين جهادها و اين ايستادگي‌ها  و این فداكار شهدا وپدران شما نبود، دشمن با پنجه‌ى خونين تر و مشت آهنين تر بر مى گشت همان دستهايى كه يك روز عوامل دست نشانده خود رادراین كشور بر سر كار آورده بودند چوب حراج به این کشورمی زدند .

لرستانی تصریح کرد: یکی از وظایفی که ما در مقابل شهدای گرانقدر داریم این است که ادامه دهنده راه آنها باشیم وبه هیچ وجه فرهنگ رشادت وشهادت را فراموش نکنیم.

وی گفت: یکی از چیزهایی که باعث ناامیدی دشمنان می شود دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه و حرکت در چارچوب نظام و قانون اساسی همچنین کمک به تحقق آرمانهای امام، شهدا و ترویج فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سعی در توسعه این فرهنگ غنی در کشور و تاکید بر همدلی و یکپارچگی فرزندان شهدای کشور وحمایت از فعالیت های فرزندان شهدای کشور در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان الیگودرز عنوان کرد: کمک و یاری به فرزندان شهدای کشور برای رشد، نمو و تلاش برای ارتقاء جایگاه اجتماعی و فرهنگی آنها باید درراس کارهای مسئولین قرارگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات