مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: 87 گروه جهادی به صورت تجمیعی با ارائه خدمت بی منت، در ایام نوروز به مناطق محروم استان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۱۹
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: گسترش روحیه جهادی و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم  و حل مشکلات نیازمندان از اهداف بسیج سازندگی و تشکیل گروههای جهادی در استان است.
 
وی با اشاره به این مطلب که اجرای پروژه‌های زودبازده و کم هزینه اولویت اجرای این طرح ها توسط جهادگران گروههای جهادی است افزود:امروز به صورت تجمیعی با حضور مسئولان سپاه استان تعداد 87  گروه جهادی دم نیازمند به مناطق محروم و دورافتاده استان اعزام شده اند.
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ابتکار بسیج سازندگی در تشکیل گروههای جهادی  بهره مندی از اقشار مختلف  تلفیقی تشیع و تسنن است که با وحدت، همدلی و انسجام این کار را انجام می دهند.

این مسئول شعار سال گروه‌های جهادی را «خدمت بی منت » دانست و گفت: اردو‌های جهادی نوروز سال جاری  از 24 اسفندماه آغاز و تا ۲۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: در این ایام  جهادگران بسیجی از اقشار بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج طلاب، بسیج مساجد و محلات و گروه‌های خودجوش و مستقل در مناطق مختلف برای ارائه خدمات به مردم در مناطق محروم حضور دارند.
ارسال نظرات