در آخرین شب جمعه سال جاری و همزمان با شب لیله الرغایب مراسم یادواره شهدا خصوصا هشت شهید انتظامی بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۲۲
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در آخرین شب جمعه سال جاری و همزمان با شب لیله الرغایب مراسم یادواره شهدا خصوصا هشت شهید انتظامی بخش طغرالجرد شهرستان کوهبنان با حضور مسئولین اجرایی ،ائمه جمعه  کوهبنان ، طغرالجرد و فهرج  ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از خانوادهای معزز شهیدان ،جانبازان و ایثار گران در مسجد جامع طغرالجرد برگزار شد .

در این مراسم ناصر فرشید جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت شهیدان فرزانگانی هستند که با خدا معامله کردند و جان خود را تقدیم نمودند تا ما در نهایت امنیت باشیم .

وی تاکید کرد شهادت چشمه شیدایی است و شهیدان قهرمانان ملی و دینی هستند که تکریم و تجلیل از آنان بر همه واجب است .

فرشید خاطر نشان کرد اطراف کشورمان شاهد ناامنی هستیم در حالی که تکفیری ها دنبال هستند امنیت و آرامش ما را به هم بزنند البته امنیت امروز را مدیون رهبری های  مقام معظم رهبری و خون پاک شهیدان هستیم .

وی بیان داشت امروز رمز پیروزی ما اطاعت از ولی فقیه است در حالی که معاندین به دنبال فرافکنی و تفرقه هستند ما باید فرمایشات معظم له را به خوبی اجرا کنیم .

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود در سال 68 گروهی از بهترین ها در راستای امنیت بدست اشرار در منطقه به شهادت رسیدند که باید یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم.

ارسال نظرات