رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری ویزیت رایگان پزشکی جهت ساکنین منطقه کمالشهر به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز و دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر دا
کد خبر: ۹۱۲۰۲۶۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکتر علی جمال محمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : با حضور پزشکان متخصص اطفال و عمومی و کارشناس پرستاری ویزیت رایگان پزشکی توسط پزشکان و پرستاران حاضر در برنامه به ساکنین منطقه کمالشهر شهرستان کرج ارائه گردید.

برگزاری ویزیت رایگان پزشکی در منطقه کمالشهر

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت : با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز توانستیم نزدیک به ۱۸۵ نفر از ساکنین را به صورت رایگان ویزیت نمائیم.

دکتر علی جمال محمدی افزود : در این برنامه پزشکان به انجام ویزیت رایگان پزشکی و پرستاران به ارائه آموزش های سلامت محور مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم به این عزیزان داده شد.

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد : این طرح در منطقه کمالشهر شهرستان کرج و ویژه ساکنین شریف این منطقه برگزار شد.

وی ادامه داد : در این برنامه به صورت رایگان به مراجعه کنندگان آموزش های لازم درخصوص بیماری های غیر واگیر با اولویت فشارخون داده شد.

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد : خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

دکتر علی جمال محمدی در پایان گفت : از دانشگاه علوم پزشکی البرز و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها