مصطفی برزگر
مدیر آموزش و پرورش مهران خبر داد؛
مدیر آموزش و پرورش مهران گفت: به منظور اسکان مسافران فرهنگی در تعطیلات نوروز 98 ، تعداد 6 مدرسه در مهران تجهیز وآماده سازی شده اند.
کد خبر: ۹۱۲۰۲۹۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، "احمد سلیمانی"، مدیر آموزش و پرورش مهران ،با اعلام این خبر گفت: از این تعداد مدرسه 3 مدرسه در داخل شهر و سه مدرسه نیز در بخش صالح آبد این شهرستان تجهیز وآماده سازی شده اند.

وی اظهار کرد: در صورت نیاز دو مدرسه نیز به صورت ذخیره در نظر گرفته شده و امکانات رفاهی برای آنها ایجاد شده است.

مدیر آموزش و پرورش مهران اظهار داشت: به منظور برنامه ریزی برای پذیرش مهمانان نوروزی ستاد اسکان آموزش و پرورش فعالیت خود را با چندین جلسه و هماهنگی با ارگانها و ادارات شهرستان آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه  مدارس در نظر گرفته شده از تجهیزات لازم و مناسب برخوردار است خاطر نشان کرد: تمامی مدارس در نظر گرفته شده این شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی از امکانات سرمایش، گرمایشی، حمام ، سرویس بهداشتی و امکانات رفاهی مناسب برخوردار هستند.

سلیمانی بیان کرد:ستاد مرکزی اسکان این شهرستان از اول صبح تا 12 شب در محل آموزش و پرورش مستقر است و مسافران برای استفاده از این مراکز به این اداره مراجعه و معرفی نامه مربوطه را دریافت کنند.

مدیر آموزش و پرورش مهران خاطر نشان کرد: پیش بینی شده روزی 400 نفر از امکانات مدارس مهران استفاده کنند ضمن اینکه حیاط مدارس مذکور برای پارکینگ وسائط نقلیه مسافران در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات