امام جمعه فرمهین گفت: امروز در دستگاه قضایی طبق بیانات مقام معظم رهبری د رمورد گام دوم انقلاب؛ در باب قوه قضایی نیازمند تحول اساسی هستیم. امیدواریم قوه قضاییه طوری عمل کند که مردم امیدوار به برگشت حق شان باشند و از دستگاه قضایی راضی باشند.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۱۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ حجت‌الاسلام فيض كرميان ، امام‌ جمعه فرمهين در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه همه را به تقوای الهی، بهره برداری از ماه معنویت و فضیلت ماه رجب، استفاده از عمر گرانبها در این ایام، به توکل به خدا، توجه به فرهنگ ناب اسلامی و دوری از فرهنگ بیگانگان دعوت کرد.
 وي در ادامه افزود: از سیره ی امام جواد (ع) یاد بگیریم که در زندگی به یاد نیازمندان باشیم و دست آنها را بگیریم.  اینها همه برای ما درسی است که از نیازمندان فاصله نگیریم و از آنها بی خبر نباشیم .فقط به خودمان نگاه نکنیم و مستمندان را در سال جدید با وضعیت اقتصادی جاری دریابیم هر کس به اندازه ای که می تواند دست دیگران را بگیرد.

امام‌جمعه فرمهين بيان كرد: انتساب آقای رئیسی به عنوان رئیس جدید دستگاه قضا می تواند با تجربه خویش سرو سامانی به اوضاع قضایی بدهد.

حجت الاسلام فیض کرمیان تصریح کرد: امروز در دستگاه قضایی طبق بیانات مقام معظم رهبری د رمورد گام دوم انقلاب؛ در باب قوه قضایی نیازمند تحول اساسی هستیم. امیدواریم قوه قضاییه طوری عمل کند که مردم امیدوار به برگشت حق شان باشند و از دستگاه قضایی راضی باشند.

وي در ادامه گفت: انتخاب سردار شهید حاج اسدالله هاشمی به عنوان شهید شاخص سال ۹۸ باعث مباهات این منطقه است .

امام جمعه فرمهین با اشاره به روز بزرگداشت مقام شهدا بیان کرد: امیدواریم با تکریم خانواده شهدا و سرکشی مداوم و حل مشکلات این عزیزان قدردان بر رشادت های شهدا باشیم.

در پایان فيض كرميان به مردم توصیه کردند : که در چهار شنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشید که یک حادثه می تواند باعث تلخی سال جدید شود.
در حاشیه برگزاری نماز جمعه فرمهین به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا، از خانواده های معزز شهدا تجلیل شد.

 

ارسال نظرات