خبرهای داغ:
معاون راهبردی بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی:

ایران در 40 سال اخیر به بالندگی دست یافت

معاون راهبردی بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی در 40 سال گذشته به رشد و بالندگی دست یافت.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۱۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، محسن موتورچی در همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی که در سالن همایش فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران همان مردمی هستند که با دست های خالی حکومت شاهنشاهی را سرنگون کردند، در این 40 سال هميشه به انقلاب خود وفادار بوده و هستند.

وی تصریح کرد: وقتی که یک جامعه به این حد متعالی برسد طبیعتا در دنیا حرفی برای گفتن خواهد داشت و می تواند پیشتاز باشد، خودسازی انقلاب نیز در این سال ها انجام شده و به رشد و بالندگی رسیده است.

معاون راهبردی بنیاد فرهنگ و اندیشه  انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه ی پنجم حیات خود نهاد که دشمنان مستکبر گمان های باطلی در سر داشتند اما دوستان ما در سراسر جهان، امیدوارانه آن را در گذر از چالش ها و به دست آوردن پیشرفت های خیره کننده، همواره سربلند دیده اند.

موتورچی خاطرنشان کرد: در چنین نقطه عطفی، رهبر انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم انقلاب و برای ادامه این راه روشن، تبیین دستاوردهای چهار دهه گذشته پرداخته و توصیه هایی اساسی به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ ارائه فرمودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار