800 نفراز نیرو های مردمی شهرستان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

صبح امروز اعزام کاروان راهیان نور در گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار شد. فرمانده سپاه شهرستان بوشهرگفت : الحمدالله دوباره توفیق حاصل شد که بتوانیم نیروهای مردمی را به مناطق جنوب اعزام نماییم و ما شاهد استقبال خیلی خوبی از مردم بودیم و ما تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا این حرکت عظیم به بهترین شکل صورت گیرد.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۱۸
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
800 نفراز نیرو های مردمی شهرستان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، صبح امروز اعزام کاروان راهیان نور در گلزار شهدای شهر بوشهر برگزار شد.
سرهنگ دشتی گفت: در اجرای برنامه راهیان نور ما نباید نگاه کاری و ابلاغی داشته باشیم هرچه با نیت خالص‌تر و بخاطر شهداء کار کنیم برنامه راهیان نور به شکل زیباتری اجرا می‌گردد.
سرهنگ دشتی خاطر نشان نمود: راهیان نور یکی از مهمترین و در واقع بزرگترین برنامه فرهنگی می‌باشد، ما از شهدا طلب قدرت می‌کنیم که این توان را به ما بدهد با وجودی که نقل و قول‌های زیادی از سوی دشمن در خصوص کار‌های فرهنگی وجود دارد ما بتوانیم به بهترین شکل‌ای حرکت عظیم را به نتیجه برسانیم
فرمانده سپاه شهرستان بوشهر افزود:
بیش از ۸۰۰ نفر نیرو‌های مردمی از شهرستان بوشهر امروز صبح در قالب یک کاروان که شامل ۲۰ اتوبوس می‌باشد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند. تمامی دستگاه‌های اتوبوس از راوی، روحانی و مسئول فرهنگی برخوردار می‌باشد و از جمله مناطقی که دیدن می‌کنند شلمچه، هویزه، اروندکنار معراج شهدا و ... می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار