خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان:
هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: به برکت خون شهدا، امروز ایران اسلامی به عنوان یک الگو در سطح جهانی معرفی شده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۴۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج، میرعبدالرضا حاجتی شامگاه جمعه در ویژه برنامه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور که به میزبانی خوزستان و در محل اردوگاه شهید باکری خرمشهر در حضور کاروان‌های راهیان نور برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا تصمیم گرفت که از تمام توان خود برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کند، چرا که ایران تمام معادلات منطقه را تغییر داد و کشور ما برای آمریکا در زمان پهلوی، مهره برنده بود.

وی افزود: با حضور امام خمینی (ره)، تمام نقشه‌های شیطان بزرگ نقش بر آب شد و از این رو، تصمیم گرفت تا مقابل انقلاب اسلامی بایستد و برای این کار دو گزینه طرح کودتا در ایران و یا ایجاد جنگ را مطرح کردند.

حاجتی تصریح کرد: آمریکا معتقد بود که انقلاب اسلامی، تنها انقلاب ایران نیست بلکه انقلاب عقیده و قابل صدور به خارج از کشور است لذا پس از شکست در طرح کودتا، تصمیم گرفت از طریق رژیم بعث عراق به کشورمان حمله کند و سال ۱۳۵۹ به طور رسمی، حمله به ایران از سوی رژیم بعث عراق آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان یادآور شد: مردم غیور خوزستان عهد و پیمان بستند که جانانه در مقابل رژیم بعث عراق بایستند، اگر چه در اوایل جنگ، برخی از نقاط کشورمان در تجاوز دشمن قرار گرفت اما رزمندگان اسلام در مقابل رژیم کفر ایستادند و در نهایت سال ۶۱ خرمشهر آزاد شد.

حاجتی گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس، شاهد آن بودیم که رزمندگان و شهدا با تمام توانشان در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و در نهایت نیز پیروز میدان شدیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام استکبار جهانی در تلاش هستند تا مانع از صدور انقلاب اسلامی شوند و هدفی جز نابودی اسلام ندارند، افزود: مستکبران تلاش کردند تا با ایجاد ناامنی در سوریه، بتوانند حکومت بر این کشور را از آن خود کنند اما با وجود دلیرمردانی همچون بسیج مردمی در سوریه و مدافعان حرم ایرانی، شاهد خروج سوریه از نفوذ امریکایی‌ها بودیم و اکنون اکثر کشورها اصرار دارند تا سفارت خود در این کشور را دوباره بازگشایی کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان اظهار کرد: شهیدان ما، خوزستان را محلی برای شهادت خود قرار دادند و اکنون شاهدیم که مناطق عملیاتی این استان، قدمگاه و زیارتگاه شهدا و انسان‌های نورانی است.

وی تصریح کرد: تاکید مداوم دشمنان انقلاب اسلامی بر این بود که ایران چهلمین سالگرد پیروزی خود را نخواهد دید اما دیدیم که دوباره شکست خوردند و توطئه‌هایشان نقش بر آب شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) ادامه داد: دیدار رئیس جمهور ایران با مسئولان عراق، به مثابه یک دهن کجی به امریکا و قدرت‌هایی است که بمب اتم دارند، اما این مقاومت و پایداری بوده که سبب بیرون راندن چنین مستکبرانی از سطح منطقه شده است.

حاجتی گفت: ایران بدون اتکاء به دشمنان، در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی و غیره به ویژه دانش هسته‌ای افتخارات زیادی را در سطح جهان کسب کرده است ضمن اینکه بدون وابستگی به غرب، به صنعت و تکنولوژِی نیز دست یافته‌ایم که کسب همه این موفقیت‌ها به برکت خون شهداست و این بدان معنا است که ایران به عنوان یک الگوی در سطح جهانی در حال معرفی شدن است.

وی با بیان اینکه امروز مدیون خون شهدا هستیم، افزود: هرچند که امروز شهدای ما بهشتی شده‌اند و در کنارمان نیستند، اما حافظ انقلاب اسلامی شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان اظهار کرد: امروز روز جوانان است تا در سایه امنیت که در کشورمان وجود دارد، برای پیشرفت و ترقی کشورمان تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها