خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه خداوند برای تربیت بندگانش شیوه های متفاوتی دارد گفت : امتحان کردن بندگان از سنت‌های خداوند است.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۵۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در جمع پایوران و سربازان در حسینیه ی شهدای گمنام ستاد سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت : هر کس از خداوند بترسد و اهل گناه نباشد خداوند روزی او را به بهترین نحو می رساند.
وی با بیان اینکه یکی از صفات خداوند متعال رَب است افزود : خداوند برای تربیت بندگانش شیوه های متفاوتی دارد و تمام بنده هایش را در بن بست قرار می دهد تا آنها را مورد آزمایش و امتحان قرار دهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه اگر انسان از آزمایش خداوند پیروز بیرون بیاید تا آخر عمر عزیز می شود تصریح کرد : پیامبر اسلام (ص) خالصترین پیامبر در میان پیامبران بود زیرا سخت ترین امتحان ها را نزد خداوند پس داده است.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم خطاب به جوانان گفت : جوانان باید ازدواج کنند و خداوند زمینه ی ازدواج را برای آنان فراهم می کند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه مشکل امروز جامعه ی ما نداشتن توکل به خدا است گفت : هر کس تقوا داشته باشد خداوند راهی برای او قرار می دهد و می تواند راه حق را از باطل تشخیص می دهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه خداوند می خواهد انقلاب ما به انقلاب حضرت مهدی متصل شود گفت : ما باید امیدمان به خداوند باشد و از کسی ترس و هراسی نداشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صلح رحم در ایام نوروز سنت خوبی است که باید تقویت شود گفت : صله ی رحم عمر را طولانی و روزی را نیز زیاد می کند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه ما باید در این ایام علاوه بر خانه تکانی، دلمان را نیز غبار روبی کنیم گفت : باید مراقب بود در صلحه ی رحم در گناه نایفتیم.

امتحان کردن بندگان از سنت‌های خداوند است

امتحان کردن بندگان از سنت‌های خداوند است

امتحان کردن بندگان از سنت‌های خداوند است

امتحان کردن بندگان از سنت‌های خداوند است

امتحان کردن بندگان از سنت‌های خداوند است

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها