راهیان نور-12

دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند از رشادت های رادمردان ایران اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه ی ابهرگفت: دفاع مقدس گنجینه ای عظیم و ارزشمند از رشادت های رادمردان ایران اسلامی است که باید از آن الگو گرفت.
کد خبر: ۹۱۲۰۳۷۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج،محسن احمدی تبار با اشاره به نقش اردوهای راهیان نور اظهار کرد: راهیان نور حرکتی فرهنگی در جهت حفظ و انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل امروز است.

وی خاطر نشان کرد:در دورانی که نسل جوان با هجمه‌های گسترده دشمن در عرصه‌های مختلف اخلاقی، تربیتی، فرهنگی و اعتقادی مواجه هستند می‌توان از ظرفیت اردوهای راهیان نور به‌عنوان حرکتی فرهنگی و یا به تعبیر دیگر به‌عنوان پدافند فرهنگی در مقابل جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمن استفاده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به ظرفیت های عظم دفاع مقدس تصریح کرد:جنگ تحمیلی  از افراد معمولی اسوه هاو اسطوره هایی ساخت که امروز تبدیل به کادرهای مهم نظام شده اند؛ بنابراین می توانیم بگوییم که دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه عظم در تربیت نسل های مختلف بوده  و این به پشتوانه امام خمینی  (رحمت الله علیه ) محقق شد.

وی با اشاره به نقش رسانه ای وتبلیغات منفی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت : توطئه های مختلف و تبلیغات منفی دشمنان تاثیری در پیشرفت ملت ایران ندارد و با صلابت به مسیرخود ادامه می دهیم.

این مسئول به اهمیت تبیین گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد وحدت و همدلی بین جوانان، اعتماد به آنها می تواند کشور را در گام دوم نیز همچون گام اول با موفقیت رو به کند چراکه در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نیز نسل جوان بودند که با بصیرت بالای خود سبب تداوم انقلاب اسلامی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر افزود: بهره مندی از فرهنگ دفاع مقدس تمامی توطئه و نقشه های دشمن را برملا و خنثی می کند و ما به عنوان پیام رسان خون شهدا باید این گنجینه عظیم را به نسل جوان و آینده انتقال دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار