خبرهای داغ:
هجدهمین یادواره شهدای احمدآباد و سی و پنجمین سالگرد شهادت پاسدار زیاد توحیدی راد در جوار شهدای گمنام احمد آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۰۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت روز شهداء هجدهمین یادواره شهدای احمدآباد و سی و پنجمین سالگرد شهادت پاسدار زیاد توحیدی راد در جوار شهدای گمنام احمد آباد برگزار شد.

هجدهمین یادواره ۲۳ شهید شهرک احمدآباد شیراز برگزارشد

دراین مراسم حجت الاسلام متوسل اظهار داشت: شهدای ما برای ماندگاری انقلاب اسلامی و نگه داشتن دین خدا از هیچ تلاشی دریغ نکردند تا اینکه از جان خود گذاشتند، هنر مردان خدا در میدان عمل ثابت می شود که این انسان ها مرد عمل بودند.

این کارشناس فرهنگی خاطر نشان کرد:  انقلاب در دهه پنجم با رویش های فراوانی در زمینه های مختلف قرار دارد هرچند که شرایط امروز معیشت زندگی مردم را تنگ کرده ودر زمینه اقتصادی با یک بی بند و باری مواجهه شده ایم.

وی گفت: در دفاع از دین خدا و انقلاب مردم همیشه در صحنه پای کار هستند و در دفاع از انقلاب کم نمی گذارند این به برکت شهدای انقلاب است .

هجدهمین یادواره ۲۳ شهید شهرک احمدآباد شیراز برگزارشد

وی در ادامه اظهار داشت: اخلاص و تقوا شاخصه شهدای ما بودند که برای تکلیف و رسالت الهی به صحنه می رفتند و این هنر وجودی انسانهای بودند که از اوایل جنگ تا به امروز که در میدان های مختلف شهید می دهیم بارز و نمایان است.

این یادواره به همت جوانان  پایگاه بسیج شهدای احمد آباد با برنامه های مختلف از جمله  روایتگری ، سرود مدافعان حرم مجتمع ماه تابان سرود مدرسه امام رضا، تجلیل از خانواده شهدا و پخش کلیپ برگزارشد‌.

هجدهمین یادواره ۲۳ شهید شهرک احمدآباد شیراز برگزارشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها