جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم و باید از این فرصت بهره بجویم.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۴۱
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
راهیان نور فرصت مغتنمی برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه است
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل در منطقه عملیاتی والفجر ۸، اظهار داشت: در طول سال از مناطق مختلف کشور و از استان اردبیل نیز از شهر‌های خود در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملاتی دروان هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور عزیزمت کرده اند و با نیتی که داشتند به قدم گاه این شهیدان آمده اند تا با رشادت‌ها و از جان گذشتگی مردان آسمانی آشنا شوند تا مسیر شهادت و اسلام تدام پیدا کند.

وی تصریح کرد‌: راهیان نور فرصت مغتنمی است که بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم و باید از این فرصت بهره بجویم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل درباره اهمیت و ارزش اردو‌های راهیان نور عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این مورد فرمودند: دفاع مقدس مانند یک ثروت عظیم است و اردو‌های راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جدید است.

وی بیان کرد: اینجا جایی که در هشت سال دوران دفاع مقدس خیل عظیم رزمندگان برای دفاع از نظام و اسلام خاک، کشور و نظام و دفع تجاوز دشمنان به این مناطق آمدند و در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار مستعد گفت: امروز در سایه شهادت و ایثار این عزیزان است که کاروان‌های عظیم پیاده در اربعین حسینی شرکت می‌کنند و به کربلای معلی که آمال و آرزوی شهدا بود چرا که شهدا می‌نوشتند " کربلا ما می‌آییم" و ما هم به برکت خون همان شهیدان آمده ایت تا برای حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت و حفظ اسلام انقلاب با این عزیزان عهد و پیمان ببندیم.
ارسال نظرات