خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: پیشرفت‌های کشورمان در حوزه‌های مردم‌سالاری دینی و ایستادگی در برابر زورگویان دنیا را موجب توجه بیشتر دولت‌ها و ملت‌های منطقه و الگوبرداری بسیاری از کشور‌ها از نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۴۲
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

سردار غلام‌رضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در یادواره سرداران و بیش از ۷۰۰ شهید شهرستان شاهین‌شهر و میمه و گرامیداشت شهدای مدافع امنیت در شاهین‌شهر اظهار کرد: دشمن به دنبال سیاه نمایی در نظام جمهوری اسلامی است تا ملت ایران را سرخورده و مأیوس کند و مانع از الگوبرداری کشور‌های دیگر از نظام مردم‌سالاری دینی ایران شود.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان ادامه داد: آمریکا، رژیم صهیونیستی، ارتجاع عرب و برخی از کشور‌های غربی به دنبال بزرگ‌نمایی عدم موفقیت‌های کشورمان هستند، درحالی‌که مردم کشورمان به‌تدریج دریافته‌اند عدم موفقیت‌ها در سایه الگوبرداری از شیوه‌های غربی در عرصه‌های اقتصادی است.
سردار سلیمانی پیشرفت کشورمان در حوزه‌های دفاعی، داروسازی و ... را از پیشرفت کشورمان برشمرد که ترس و نگرانی آمریکا و هم‌پیمانان این کشور‌ها را از نظام مردم‌سالار ایران به دنبال داشته است.
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان به سفر موفقیت‌آمیز رئیس‌جمهور کشورمان به عراق و استقبال گرم مقامات و شخصیت‌های عراقی از وی اشاره کرد و اظهار داشت: این موفقیت در حالی است که رئیس‌جمهور آمریکا پس از هزینه ۷ تریلیون دلاری ارتش این کشور در منطقه غرب آسیا، مخفیانه و چراغ خاموش به عراق سفر می‌کند و هیچ مقام عراقی هم به دیدار دونالد ترامپ نمی‌رود.

سلیمانی افزود: نفوذ معنوی و کمک‌های مستشاری کشورمان از جبهه مقاومت در منطقه موجب آن شده است که کشور‌های عراق، سوریه، لبنان و یمن با اتکا به توانمندی داخلی خود، به‌تدریج بر مشکلات داخلی و دخالت‌های جبهه استکبار درکشورهایشان غلبه کنند و پیروز شوند.
وی بابیان این‌که کشور‌های غربی مدعی رعایت حقوق بشر، دزدان اقتصادی کشورمان را پناه می‌دهد، خاطرنشان کرد: مدل اقتصادی غربی که موجب له شدن محرومین زیر چرخ‌های اقتصادی، افزایش فاصله‌های طبقاتی و دست‌اندازی‌ها به بیت‌المال شود به درد ملت ایران نمی‌خورد، بلکه الگوی اقتصادی که در ادامه راه حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی باشد توسعه اقتصادی واقعی را برای ملت ایران به ارمغان خواهد آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار