خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه ناحیه همدان خبر داد
مسئول بسیج جامعه زنان در سپاه ناحیه همدان از اعزام 100 نفر از خواهران بسیجی همدان به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۵۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

اعزام 100 نفر از خواهران بسیجی به اردوی راهیان نورشهلا شیخ‌علیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ر همدان اظهار داشت: ۱۰۰نفر از خواهران بسیجی سپاه ناحیه همدان با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی ابزار داشت: خواهران بسیجی در این اردو از مناطق عملیاتی کربلای4، 5، والفجر۵، مناطق طلایه و... بازدید به عمل خواهند آورد.

مسئول جامعه زنان در سپاه ناحیه همدان افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها آشنایی جوانان با ایثارگری و حماسه آفرینی رزمندگان در این هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در اردوی راهیان نور جنوب کشور گفت: راویان دفاع مقدس نیز در این برنامه حضور دارند و توضیحات لازم با هر منطقه را ارائه خواهند داد.

شیخ‌علیان با بیان اینکه خواهران باید قدر لحظه لحظه حضور در این سرزمین را بدانند، عنوان کرد: خواهران با رعایت حجاب خود می‌توانند پاسخگوی ایثارگری رزمندگان در دوره جنگ هشت ساله باشند و این چیزی است که بسیاری از شهدا در وصیت نامه‌های خود به آن اشاره کرده‌اند و ما باید پیرو شهیدان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات