خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در یادواره سردار سرلشکر مهدی باکری در شهر جدید، با اشاره به وِزگی های شهید باکری اظهارداشت: ایشان الگویی برای سبک مدیریت جهادی و انقلابی است.
کد خبر: ۹۱۲۰۴۹۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده گفت: نام گذاری سالروز شهادت مهدی باکری به عنوان روز شهردار برای شهرداران مایه عزت و افتخار و نحوه مدیریت این شهید بزرگوار در زمان تصدی شهرداری ارومیه در زمینه حفظ بیت المال و خدمت رسانی به مردم، مثال زدنی است.

وی افزود: با دقت در سیره زندگی و روش مدیریتی شهید مهدی باکری چه در زمان شهرداری و چه در دوران دفاع مقدس که به عنوان یکی از موفق ترین فرماندهان بودند، این نکته بسیار مشهود است که ایشان در استفاده از بیت المال بسیار حساس بودند و باید این نوع حساسیت نسبت به بیت المال در مدیران ما نیز وجود داشته باشد.

سردار عباسقلی زاده با تاکید بر اینکه شهید باکری بسیار محجوب و در عین حال مدیر و مسئولیت پذیر بودند، اضافه کرد: اگر مدیران ما با روش مدیریتی شهید باکری برای اجرای ماموریت خود قدم بردارند قطعا موفق خواهند شد و تاریخ به ما نشان داده هرکجا که با مدیریت جهادی و انقلابی کار کرده ایم موفق بوده ایم.

در پایان این آیین سالن چند منظوره شهید مهدی باکری که به همت شهرداری شهر جدید سهند ساخته شده توسط مسئولان اسکو و جانشین فرمانده سپاه عاشورا افتتاح شد.

ارسال نظرات