هفته بیست و هشتم لیگ یک، دو تیم آلومینیوم اراک و قشقایی شیراز دو تیمی که در رده ششم و هفتم جدول رده‌بندی قرار داشتند، به مصاف هم رفتند که در این بازی اراکی ها موفق شدند در یک دیدار پر برخورد قشقایی را با یک گل شکست دهند.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۱۹
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در ادامه رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ یک، دو تیم آلومینیوم اراک و قشقایی شیراز دو تیمی که در رده ششم و هفتم جدول رده‌بندی قرار داشتند، به مصاف هم رفتند که در این بازی اراکی ها موفق شدند در یک دیدار پر برخورد قشقایی را با یک گل شکست دهند.

شاگردان فراز کمالوند در ورزشگاه خانگی به میدان رفتند و توانستند با تک گل ایمان باصفا که از روی نقطه پنالتی در نیمه دوم به ثمر رسید، این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند. این در شرایطی است که داور این دیدار محمدرضا مهرگان دو تَن از بازیکنان آلومینیوم را از بازی اخراج کرد.

آلومینیوم این دیدار را در حالی به پایان بُرد که ابوالفضل قربانی و ایمان شوریابی را به دلیل اخراج از زمین بازی در اختیار نداشت.

اراکی‌ها حالا با کسب این بُرد در 25 بازی 41 امتیاز و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی و قشقایی شیراز با همین تعداد بازی و 33 امتیاز در مکان هفتم قرار گرفته‌اند.

ارسال نظرات