خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین؛

اجرای نهضت پاکیزگی استان از ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه

فرخزاد گفت:شعار امسال ما، قزوین شاداب نزدیکترین مقصد بوده و با محوریت پاکیزگی استان، نهضت پاکیزگی و خانه تکانی استان از ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۳۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد در رزمایش طرح ترافیک نوروز ۹۸ که با حضور قاسمی دادستان استان، شفیعی فرماندار قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان جانشین فرمانده انتظامی استان، سرهنگ بیگلری رییس پلیس راه استان قزوین، افشین پیرنون مدیرکل راهداری استان، هاشمی مدیرکل امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسوولان در قرارگاه پلیس راه قزوین برگزار شد بیان کرد:در یکماه اخیر همه جلسات ما در مدیریت استان، به نوعی با سفرهای نوروزی و تمهیدات این ایام ارتباط دارد.

وی گفت:شعار امسال ما، قزوین شاداب نزدیکترین مقصد بوده و با محوریت پاکیزگی استان، نهضت پاکیزگی و خانه تکانی استان از ۲۵ تا ۲۸ اسفندماه اجرا می شود.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد:با مشارکت منابع طبیعی موضوع درختکاری در حاشیه جاده های استان انجام شد که مسیرهای ورودی و خروحی استان نمایی زیبا و به یاد ماندنی داشته باشد.

فرخزاد عنوان کرد:ایجاد امنیت و احساس امنیت موضوعی است که از سوی عوامل و بدنه مدیریت واحد استان ایجاد شده و با تعامل دستگاهای ذیربط می باشد که در
کاهش آمار فوتی و تصادفات نقش مهمی داشته و این امر، موضوعی است که می توانیم درصد ان را با مدیریت کارشناسی شده و تعامل دستگاهها کاهش دهیم.

وی افزود: استان قزوین امسال توانست در نمایشگاه گردشگری که در تهران برگزار شد عنوان بهترین غرفه را به خود اختصاص دهد که این امر در جذب گردشگران بسیار موثر بوده است.

 

استان قزوین یکی از سه نقطه پرتردد کشور است

در ادامه قاسمی دادستان کل استان قزوین اظهار کرد:خدمت کردن در نظام جمهوری اسلامی با توجه به دینی بودن نظام، یک عبادت در درگاه خداوند محسوب می شود.

وی گفت:هماهنگی و الگویی که از سوی دستگاههای خدمات رسان استان وجود دارد موجب کاهش تلفات جاده ای شده که این امر نشان دهنده قانون محوری و تعامل بسیار خوب دستگاههای خدمات رسان است.

دادستان استان بیان کرد:آمار تردد خودروها در محورهای مواصلاتی معمولا سالیانه بین ده تا پانزده درصد افزایش دارد و با توجه به محورهای مواصلاتی، استان قزوین یکی از سه نقطه پرتردد کشور است که با ارایه خدمات مناسب می توانیم خاطرات خوشی را برای مسافرین رقم بزنیم.

قاسمی افزود:قبل از اینکه حادثه ای راننده ای را تهدید کند ما باید اقدامات پیشگیرانه را اتخاذ کنیم و مسلما وظیفه رانندگان و مسافران محترم عمل به قوانین جهت سلامت جان خود و سرنشینان است.

وی اضافه کرد:اگر همه ما در جایگاه مجریان و ناظران قانون به وظایف قانونی خود عمل کنیم بسیاری از مسایل این حوزه برطرف می شود.

دادستان قزوین گفت:باید با کارکرد صحیح سعی کنیم در کنار خانواده ها محیطی امن ایجاد کنیم تا مسافران با دلخوشی عید را سپری نمایند.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار