خبرهای داغ:

همایش تقدیر از دانش آموزان برتر بسیجی درشوشتر

به گزارش خبرنگاربسیج نیوز خوزستان در شوشتر به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج شوشتر همایش تقدیر از بسیجیان دانش آموز برتر در شوشتربا حضور اقشار مختلف مردم ،مسولان ودیگر آحاد مردم در سالن فرهنگ این شهرستان شوشتر برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۷۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در ابتدای این مراسم با تقدیر وتشکر از حضور مختلف مردم وبسیجیان در این مراسم در سخنانی به جایگاه علمی وپژوهشی کشورمان در منطقه اشاره وخاطرنشان کردند که کشورعزیز ایران اسلامی در حال حاضر در سطح بالاترین رتبه علمی در جهان می باشد.
ایشان درادامه افزوندند که دانش آموزان باید شهید فهمیده وهمه شهیدان دانش آموز چه آنهایی که در دفاع مقدس با سن وسال کم ولی با بصیرت وایمان خود به ندای رهبر خود لبیک گفته وتوانسته اند باخون خون خود صلابت وعزت جمهوری اسلامی را به همگان نشان دهند.
فرمانده سپاه شوشتر در ادامه خاطرنشان کردند که شما نسل نوجوان این ملت عزیز باید این را بدانید که دشمن قصد دارد شمارا که آینده سازان این مرزوبوم هستید را مورد هجمه های مختلف قرار دهه ولی باید بصیرت وآگاهی خودرا بالابرده ونگذارید که آنها به اهدافشان که همانا نابودی فرهنگ وعزت ایران اسلامی می باشد برسند.
سرهنگ نیسی زاده در پایان ار خدمات همه معلمان،مربیان وکلیه کسانی که برای موفقیعت این نسل عزیز شهرستان زحمات زیادی کشیده اند تقدیروتشکر کردند.خاطرنشان میشود در پایان از دانش آموزان برتر بسیجی شهرستان با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها