فرمانده انتظامی استان از مجهز شدن 30 واحد گشتی به دوربین البسه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۹۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار غلامزاده در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات با بیان اینکه اجرای طرح نوروزی را یک رزمایش بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: در وزه انتظامی و امنیتی و ترافیکی در سال گذشته به خوبی مدیریت و عملی شد.

وی به مشکلات اقتصادی شاره کرد و بیان داشت: استکبار علیه ایران هجمه های متفاوتی داشته است اما با بصیرت مردم و مدیریت درست این مورد رد مسائل امنیتی استان تاثیری نداشته است.

این مقام مسئول با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی، عنوان داشت: دشمن دنبال فشار اقتصادی و عملیات روانی است فرمانده انتظامی استان با اشاره به  افزایش 15 درصدی کشفیات مواد مخدر خاطرنشان کرد: 33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است که از این تعداد بیش از 2 تن مواد مخدر کشف شد.

سردار غلامزاده با تاکید بر اینکه 400 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است، بیان کرد: در حوزه فضای مجازی نیز 82 درصد از موارد گزارش شده به پلیس فتا به نتیجه رسیده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سامانه 110 در استان تجمیع شد، است، خاطرنشان کرد: 150 هزار عملیات پلیسی 110 در سال گذشته انجام گرفته است.

سردار غلامزاده با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی استان در راستای اجرایی کردن طرح نوروزی با تمام توان وارد عمل خواهد شد، عنوان کرد: انتظامی استان از آمادگی کار برای ارائه خدمت در تمامی حوزه ها برخوردار است.

وی با بیان اینکه ما به دنبال کمترین رخ دادن تصادفات در سال به ویژه سفرهای نوروزی هستیم، گفت: تا 17 فروردین 98 این طرح ادامه خواهد داشت.

سردار غلامزاده گفت: طرح انتظامی از 29 اسفند تا 21 فروردین اجرایی خواهد شد که شعار آن نشاط بهاری نظم و قانون‌مداری می‌باشد.

 این مقام مسئول به نصب دوربین البسه نیروهای انتظامی استان خبر داد و تصریح کرد: 30 واحد گشتی به دوربین البسه مجهز خواهند شد تا دقت در اجرای عملیات ها بالا رود.

ارسال نظرات