مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش شاهرود خبر داد:

آماده سازی ۴۴۵ کلاس، ۲ سالن ورزشی و ۲۳ نمازخانه مدارس برای مسافران نوروزی شاهرود

مسئول ستاد اسکان آموزش و پرورش شاهرود با اشاره به آماده سازی ۶۱ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی گفت: در طرح اسکان ۱۳۹۸ شاهرود؛ علاوه بر آماده سازی ۴۴۵ کلاس، دو سالن ورزشی و ۲۳ نمازخانه نیز با هدف مدیریت بحران، آماده اقامت مسافران در شرایط اضطراری می‌باشند.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۱۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
آماده سازی ۴۴۵ کلاس، ۲ سالن ورزشی و ۲۳ نمازخانه مدارس برای مسافران نوروزی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ مهدی رضوانی کارشناس تعاون و اموررفاهی و مسئول ستاد اسکان شاهرود در گزارشی، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی را به اطلاع اعضای این ستاد رسانده و گفت: از ابتدای اسفندماه ۹۷ برای مدیران مدارس طرح اسکان، عوامل پذیرش در مدارس و ستاد‌های مرکزی جلسات و کارگاه‌های آموزشی با حضور مسئولین نیروی انتظامی و دستگاه‌های امدادی مانند شرکت گاز، هلال احمر و... برگزار شده است و از امکانات، تجهیزات ایمنی و رفاهی ۶۱ مدرسه‌ای که خدمات اقامتی ارائه می‌دهند بازدید کارشناسی صورت گرفته است.
مسئول ستاد اسکان شاهرود افزود: سه پایگاه شبانه روزی به طور مستمر آماده پذیرش مسافرین می‌باشند و برای مسیریابی سریع‌تر و دسترسی راحت‌تر مسافران به مدارس طرح اسکان؛ جدید‌ترین نقشه شهر شاهرود به همراه جانمایی مسیر‌ها چاپ شده است که به صورت رایگان در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد.
وی از ارائه نقشه و مسیر‌های ستاد‌ها و پایگاه‌های اسکان در قالب نرم افزار اندرویدی گوشی‌های موبایل نیز خبر داده و گفت: سعی کرده ایم در کم‌ترین مدت زمان ممکن، مسافرین به مراکز رفاهی خود دسترسی پیدا کنند.
گفتنی است در طرح اسکان ۱۳۹۸ شاهرود؛ علاوه بر آماده سازی ۴۴۵ کلاس، دو سالن ورزشی و ۲۳ نمازخانه نیز با هدف مدیریت بحران، آماده اقامت مسافران در شرایط اضطراری می‌باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار