به همت سپاه میناب:

۱۲۰ جهیزیه به زوج‌های نیازمند شهرستان میناب اهدا شد

فرمانده سپاه میناب گفت: ۱۲۰ جهیزیه به زوج‌های نیازمند شهرستان میناب در قالب طرح ازدواج آسان اهدا شد و زندگی مشترک خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۲۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، طالب احمدی‌نیا، در نشست خبری با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های مهم بسیج خدمت‌رسانی در مناطق محروم در قالب طرح اعتلاء است، اظهار داشت: ۲۵۰ گروه جهادی با ۵هزار نفر نیرو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی و... در حال فعالیت هستند.

وی، افزود: گروه‌های جهادی شهرستان میناب تا کنون بیش از یک‌میلیارد و ۵۰۱ میلیون تومان در قالب توزیع آرد، تعمیر وسایل سرمایشی و گرمایشی، پخت و توزیع غذا و... به اقشار نیازمند کمک کرده‌اند.

فرمانده سپاه میناب ادامه داد: در سال تحصیلی جاری یک‌هزار و ۵۵۱ بسته لوازم تحریر به ارزش بیش از ۱۷۰میلیون تومان بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج شهرستان میناب با اشاره به اینکه در سال ۹۷، کلنگ ساخت بیش از ۶۳ واحد مسکونی نیازمندان به زمین زده شده است، افزود: ۲۰ واحد از این منازل مسکونی طی دو روز آینده و مابقی آنها تا اواخر تیرماه سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب، ۱۲۰ جهیزیه به زوج‌های نیازمند شهرستان در قالب طرح ازدواج آسان اهدا شد و روج‌ها زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

احمدی‌نیا به اعزام شهروندان مینابی به راهیان نور دریایی سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: امسال نیز تمهیدات لازم جهت حضور تعداد بیشتری از زائران راهیان نور دریایی اندیشیده شده و حدود ۶۰۰ نفر از میناب به این اردو اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار