خبرهای داغ:
هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت امام جواد(ع) و در آستانه عید نوروز ۱۰ پروژه کلان‌شهری قم با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۳۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت امام جواد (ع) و در آستانه عید نوروز ۱۰ پروژه کلان‌شهری قم با اعتبار ۱۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این مراسم با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس، عبدالله جلالی رئیس شورای شهر قم، علیرضا قاری‌قرآن معاون فنی و عمرانی شهردار قم، جمعی از مدیران استانی و با شرکت مردم در مسجد طفلان مسلم منطقه نیروگاه قم برگزار شد.

در این آیین افتتاحیه احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس و عضو هیئت‌رئیسه مجلس و علیرضا قاری‌قرآن معاون فنی و عمرانی شهردار قم به ایراد سخن پرداختند.

امیرآبادی در این مراسم اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان هزینه اکثراً در مناطق کم برخوردار و محروم صورت گرفته و در راستای محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهر قم بوده است، امیدواریم سال آینده نیز این روند ادامه یابد تا دیگر مناطقی کم برخوردار و محروم در سطح شهر قم نداشته باشیم.

گفتنی است این پروژه‌ها در زمینه‌های فنی و عمرانی، توسعه معابر مواصلاتی شهر و حمل‌ونقل و ترافیک به بهره‌برداری رسیدند.

بهره‌برداری از رمپ و لوپ پل نهم دی، احداث بلوار فردوسی حدفاصل میدان نماز تا ریل راه‌آهن، بلوار شهدای روحانیت، رمپ تونل غدیر ورودی از سمت خیابان انقلاب، احداث بلوار کارگر حدفاصل سوم خرداد تا بلوار کشاورز شمالی، احداث بخشی از کانال (رینگ غربی)، هدایت آب‌های سطحی بلوار امام علی، ساماندهی و بهسازی معابر شهری قم (اجرای آسفالت) و برخی از پروژه‌های دیگر جزو ده پروژه کلان‌شهری قابل افتتاح در این مراسم بودند.
ارسال نظرات