خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی طلایی برای بازشناسی هویت اسلامی - ایرانی است.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۴۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

اردوهای راهیان نور فرصتی طلایی برای بازشناسی هویت اسلامی - ایرانیسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 240 نفر از خواهران به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزامشده‌اند.

وی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور تصریح کرد: 140 نفر از خواهران و 140 نفر از برادران نیز امسال به مناطق عملیاتی جنوب کور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد ابراز داشت: در این اردوها زائران از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا در بازی دراز، پادگان ابوذر، مرصاد در غرب و اروندکنار، کربلای ۴ ، شلمچه و معراج شهدا در جنوب بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به آثار و برکات راهیان نور عنوان کرد: آشنایی جوانان و دانش‌آموزان با آثار ماندگار از دوران دفاع مقدس و اهداف شهدا و فلسفه ایثار و شهادت از جمله اهداف برگزاری این اردوها است.

الیاسی با اشاره به استقبال جوانان برای حضور در این سفر معنوی گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی طلایی برای بازشناسی هویت اسلامی ـ ایرانی است.

وی تصریح کرد: روایتگری، برگزاری مسابقات فرهنگی و برنامه‌های مختلف نیز در طول برگزاری این اردوها پیش‌بینی و اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه فرهنگی راهیان نور به عنوان ابزاری در مقابله با جنگ نرم است، افزود: با توجه به اینکه اردوی راهیان نور یک بازدید عملی و میدانی از مناطق جنگی است پتانسیل و ظرفیت بالایی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های بعد از جنگ دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات