فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: نباید در خلیج‌فارس صید ترال انجام شود و کشتی‌های مربوط باید برای انجام این کار به دریاهای دور بروند، ما با همه توان ورود خواهیم کرد، جلوی صید ترال را خواهیم گرفت و روی این موضوع پافشاری خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۵۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،سرهنگ عباس غلامشاهی، در خصوص ورود نیروی دریایی سپاه به مسئله صید ترال در خلیج‌فارس اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت تکلیف و مأموریت انقلابی که در حفظ منافع مردم و نظام مقدس اسلامی دارد در همه عرصه‌ها خصوصاً در دریا ورود می‌کند.

وی ادامه داد: اخیراً به جهت تغییراتی که در وضعیت معیشت مردم به وجود آمده و موجب گلایه‌مندی آنان از وضع صید و صیادی شده، نیروی دریایی سپاه به این امر یعنی صید ترال که صید مضری برای زیست دریایی و آبزیان و صیادان است ورود کرده است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما اعتقاد داریم نباید در خلیج‌فارس صید ترال انجام شود و کشتی‌های مربوط باید برای انجام این کار به دریاهای دور بروند، افزود: ما با همه توان ورود خواهیم کرد، جلوی صید ترال را خواهیم گرفت و روی این موضوع پافشاری خواهیم کرد.

سرهنگ غلامشاهی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم تا جایی که منافع ملت خصوصاً ساحل‌نشینان و صیادان بومی و محلی ساحلی را تأمین کنیم به این کار ادامه دهیم، تصریح کرد: از زمانی که نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی به این مسئله ورود کرده مقدار صید ترال بسیار کاهش یافته است مردم و حتی مسئولین پیام‌های تشکر خود را به نیروی دریایی سپاه و سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه می‌رسانند.

وی ادامه داد: ما مکلف هستیم از منافع مردم و منافع ملی حراست کنیم تا مردم که صاحب اصلی نظام هستند بتوانند از مواهب دریا و ساحل استفاده کرده و رزق و روزی خود را به دست آورند؛ ما نیز به رضایت مردم و منافع ملی احترام گذاشته و این کار را ادامه خواهیم داد.

ارسال نظرات