سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: ۴۹۰ نفر از بسیجیان اردبیل از پایگاه‌های مقاومت، محلات و مساجد شهرستان در قالب ۱۱ دستگاه اتوبوس برای زیارت یادمان‌های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۶۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱
اعزام کاروان راهیان نور محلات اردبیل به جنوب کشور
سرهنگ پاسدار حسن دهقانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل تصریح کرد: پس از پایان اعزام‌های راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی استان، ۴۹۰ نفر از بسیجیان اردبیل از پایگاه‌های مقاومت، محلات و مساجد شهرستان در قالب ۱۱ دستگاه اتوبوس برای زیارت یادمان‌های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب  کشور اعزام شدند.

وی افزود: هدف از این اعزام‌ها ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت است و آشنا نمودن بسیجان با رشادت ها، حماسه آفرینی‌ها ودلاوری‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل بیان کرد: بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی بسجیان از دیگر تاصیرات مهم اردو‌های راهیان نوراست و به همین منظور بازدید از مناطق عملیاتی کشور در دستور کار قرار داده شده و در این اردو‌ها تاثیرات معنوی خاصی بر دلو روح این افراد گذاشته می‌شود که قابل قیاس با چیز دیگری نیست.

دهقانی در آخر افزود: سفر راهیان نور محلات اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب کشور ۵ روز بوده و در این مدتزائران بسیجی از یادمان‌های مختلف از جمله، اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه و فکه بازدید خواهند کرد.
ارسال نظرات