سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه خلخال در گفتگو با بسیج:
فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: ۹۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، بسیج مساجد و محلات شهرستان خلخال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۷۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
۳۰۷ بسیجی از خلخال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند
 
سرهنگ پاسدار جهان بخش عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان اردبیل، با اشاره به اینکه اعزام بسیجیان با هدف آشنا شدن با فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار داشت:۹۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات و مساجد برای زیارت یادمان‌های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام مشدند.

وی بیان کرد: این کاروان به مدت ۵ روز در این مناطق حضور می‌یابند و از مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله، دهلاویه، فکه، هویزه، والفجر ۸، شملچه و طلائیه بازدید می‌کنند که هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان خلخال تصریح کرد: اردو‌های راهیان نور فرصت ارزشمندی برای انتقال دستاورد‌ها و ارزشمند‌های مقدس انقلاب اسلامی است که باید از این عملیات فرهنگی برای انتقال این آرمان‌ها به نسل جوان استفاده شود.

عطایی بیان کرد: تقویت روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در بین دانش‌آموزان برای ما بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مملکت کشور را به دست آینده‌سازانی بسپاریم که روحشان با روح شهدا عجین شده و معنویت و ایثار را در ذهن و قلب خود پرورانده‌اند.
ارسال نظرات