مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ۲۰ بقاع متبرکه و امامزاده در سطح استان اردبیل با اجرای طرح «آرامش بهاری» در ایام تعطیلات نوروز خدمات ویژه‌ای به گردشگران و مسافران نوروزی خواهد داد.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۷۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده با اعلام این خبر گفت: ۲۰ بقاع متبرکه و امامزاده در سطح استان اردبیل با اجرای طرح «آرامش بهاری» در ایام تعطیلات نوروز خدمات ویژه‌ای به گردشگران و مسافران نوروزی خواهد داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، تصریح کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و ائمه اطهار (علیهم السلام) انجام می‌شود و یکی از برنامه‌های مورد استقبال گردشگران و مسافران نوروزی است.

این مقام مسئول، افزود: ۷ بقعه در شهرستان اردبیل، ۴ بقعه در شهرستان خلخال، ۶ بقعه در شهرستان مشگین شهر و ۳ بقعه در شهرستان گرمی آماده ارائه خدمات گسترده به میهمانان نوروزی هستند

حجت الاسلام ستوده، تاکید کرد: برپایی آئین نوروزی لحظه تحویل سال در چهار امامزاده شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین شهر و گرمی نیز از دیگر برنامه‌های فرهنگی ویژه مسافران نوروزی خواهد بود که همراه با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خواهد بود.

وی، اظهار داشت: پاسگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، احیای فرهنگ وقف، حجاب و عفاف و غرفه‌های کودک و نوجوانان از مهمترین محور‌های طرح آرامش بهاری است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، یادآور شد: احیای فرهنگ و سنن آئینی از دیگر برنامه‌های این طرح است که می‌تواند نوجوان و جوانان را با فرهنگ منطقه آشنا کند.
ارسال نظرات