سخنگوي شوراي نگهبان گفت: قطعاً اگر شهدا نبودند، ما امنيت و آسايش نداشتيم و سرنوشت انقلاب اسلامي هم، اكنون معلوم نبود چه مي‌شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۹۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش بسیج رسانه خبرگزاری بسیج، عباسعلی كدخدايي  با حضور در منزل شهيد مدافع حرم محمدتقي ارغواني، به مقام والاي شهدا اداي احترام و با خانواده اين شهيد ديدار و گفتگو كرد. 


وي در اين ديدار با بيان اينكه پدر، مادر، همسر و فرزندان شهيد در اجر او مأجور هستند، گفت: شهدا بهترين راه را انتخاب كرده‌اند كه همراه با پاداش و امتيازهاي فراوان الهي است كه هيچ‌كدام از اينها قابل احصاء نيست.

سخنگوي شوراي نگهبان از خداوند متعال براي خانواده شهيد ارغواني درخواست صبر و اجر جزيل كرد و افزود: پيدايش و استمرار اين انقلاب مرهون خون شهداست؛ چنانچه قبل از انقلاب، اين شهدا بودند كه با خون خود انقلاب را به ثمر رساندند، و در ادمه نيز شهداي دوران جنگ تحميلي و همچنين شهدايي كه در سال‌هاي اخير به عنوان مدافعين حرم جان خود را در راه استمرار پيروزي انقلاب اسلامي فدا كردند.

وي تصريح كرد: قطعاً اگر شهدا نبودند، ما امنيت و آسايش نداشتيم و سرنوشت انقلاب اسلامي هم، اكنون معلوم نبود چه مي‌شد.

كدخدايي با اشاره به هزينه‌هاي چند ميليارد دلاري آمريكا براي مديريت منطقه گفت: رئيس‌جمهور آمريكا با صرف ميلياردها دلار هزينه، هنوز جرأت نمي‌كند با اطلاع قبلي و علني وارد كشورهاي اين منطقه شود، اما مي‌بينيم كه رئيس‌جمهور ما به راحتي در كشورهاي منطقه حضور پيدا مي‌كند.

قائم مقام دبير شوراي نگهبان در پايان با تأكيد بر اينكه كاروان انقلاب اسلامي تحت تدابير مقام معظم رهبري و جانفشاني جوانان اين مرز و بوم استمرار دارد، افزود: خانواده شهدا در ثواب استمرار انقلاب اسلامي شريك هستند.

 

ارسال نظرات