محمدی مهمترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور را نشان دادن رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به منظور مقابله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد و گفت: اعزام کاروان راهیان نور در حقیقت تداوم راه عزت‌ بخش شهیدان است که امروز جامعه ما به فرهنگ برتر آنها نیاز دارد.
کد خبر: ۹۱۲۰۶۹۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، «محمد محمدی» فرمانده سپاه رامسر در گفت‌وگویی از اعزام 450 زائر رامسری به سرزمین‌های نور خبر داد و اظهار داشت: تعداد 100 نفر خواهر و 350 نفر برادر بسیجی از تاریخ 18 اسفند ماه به مناطق عملیاتی اعزام شدند و 19 اسفند ماه اولین کاروان وارد اندیمشک شد.

وی افزود: کاروان راهیان نور شهرستان رامسر روز اول از مناطق عملیاتی فکه و محل شهادت شهید آوینی و منطقه دهلاویه بازدید کردند و در اردوگاه شهید جعفرزاده مستقر شدند.

این مسئول با بیان اینکه کاروان راهیان نور رامسر روز دوم در اردوگاه شهید باکری خرمشهر مستقر شدند، افزود: بازدید از اروند رود و منطقه عملیاتی والفجر هشت، شلمچه و نهر خین برنامه‌های روز دوم این سفر بود.

فرمانده سپاه رامسر ادامه داد: بازدید از منطقه عملیاتی تلائن معروف به منطقه علم داران امام خمینی (ره)، هویزه و هفت تپه قدمگاه شهیدان مازندران از مناطق مورد بازدید روز سوم این کاروان بود.

وی از راهیان نور به عنوان یکی از برنامه‌های تاثیر گذار در سطح جامعه یاد کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برخواسته از اسلام و قرآن است و برای حفظ این نظام شهیدان گرانقدری را نثار کردیم.

محمدی ادامه داد: بسیجیان رامسر برای تجدید میثاق با شهدا و رساندن پیام اینکه ما تا آخر در کنار شما ایستاده و از اسلام، قرآن و این نظام دفاع خواهیم کرد در این اردو حضور پیدا کردند.

وی در پایان مهمترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور را نشان دادن رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به منظور مقابله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان برشمرد و گفت: اعزام کاروان راهیان نور در حقیقت تداوم راه عزت‌ بخش شهیدان است که امروز جامعه ما به فرهنگ برتر آنها نیاز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها