برپایی جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در یزد

محمدعلی خواجه رضایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان از برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ۹۸ خبر داد و گقت:این جشنواره با رویکرد مدرسه محور در ۵۰۰ مدرسه خیرساز و با حضور خیرین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۲۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی خواجه رضایی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ۹۸ خبر داد و گقت:این جشنواره با رویکرد مدرسه محور در ۵۰۰ مدرسه خیرساز و با حضور خیرین برگزار می‌شود.
محمدعلی طالبی استاندار یزد ضمن قدردانی از اعضای شورای آموزش و پرورش برای تلاش‌های یک سال گذشته اظهار داشت: تلاش همه مدیران، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش به ویژه افراد اثرگذار در زمینه تداوم صدرنشینی یزد در کنکور سراسری، قابل تقدیر است.
وی با اشاره به موارد مطرح شده در مورد برنامه تجلیل از معلمان برتر در اردیبهشت‌ماه ۹۸ عنوان کرد: باید فضایی فراهم شود که از دانش‌آموزان نیز برای انتخاب معلم خوب، نظرخواهی شود.
محمدعلی طالبی با اشاره به مهاجر پذیر بودن استان یزد گفت: دانش آموزان اتباع بحثی جدی است و ما نمی‌توانیم نادیده بگیریم و ما به این آمار دسترسی داریم و برای کاهش آمار دانش اموزان بازمانده از تحصیل مدیریت لازم را انجام دهیم.
وی با اشاره به خیرین مدرسه ساز ادامه داد: ما در زمینه سوء تغذیه دانش آموزان، تجهیزات هنرستان‌ها و هزینه‌های جاری مدارس خیری باید از خیرین مدرسه ساز یاری بگیریم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار