کاروان راهیان نور شهرستان فراهان؛ صبح امروز ۲۶ اسفند ماه به مناطق عملیاتی و یادمان های هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۲۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ کاروان راهیان نور شهرستان فراهان در قالب 3 دستگاه اتوبوس از بخش مرکزی و بخش خنجین شهرستان، صبح امروز ۲۶ اسفند ماه به مناطق عملیاتی و یادمان های هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
سرهنگ حسین رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با اشاره به استقبال نسل جوان در سفر به مناطق عملیانی دفاع مقدس گفت: اردو‌های راهیان نور جزو معنوی‌ترین سفر‌ها است که در کشور روز به روز در حال گسترش است.
وی افزود: امروزه دشمنان با انواع ترفندها و با جنگ نرم درصدد از بین بردن فرهنگ شهادت و بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند، اردوهای راهیان نور یکی از کارهای بسیار خوب و تأثیرگذار فرهنگی است که در مقابل جنگ نرم دشمن قرار دارد.
رضایی اظهار کرد: نشر فرهنگ دفاع مقدس با حضور کاروان راهیان نور در مناطق جنگی و عملیاتی می‌تواند، زمینه‌ساز استقبال نسل پنجم انقلاب برای آشنایی بیشتر با مفاهیم دفاع مقدس را فراهم سازد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان بیان کرد: راهیان نور فرصتی برای حضور دل در کنار شهدا است و این فرصت باید به بهترین نحو ممکن با برنامه‌های خوب فرهنگی، معنوی و یاد شهدا مورد استفاده قرار گیرد.
رضایی ادامه داد: مسافران سرزمین نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور از مناطقی همچون یادمان فتح المبین، یادمان اسکندرلو، شرهانی، فکه، کانال کمیل، دهلاویه، هویزه، طلاییه، معراج شهدا، شلمچه، اروند رود، نهر خین، علقمه و بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) بازدید می‌کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خاطر نشان کرد: برای مسافران سرزمین نور در اردوگاه‌های شهید مسعودیان اهواز و شهید باکری خرمشهر با محوریت شهید اسدالله هاشمی از شهدای فراهان برنامه‌های مختلف فرهنگی و مانور نیز در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات