مراسم عقد یک زوج جوان گیلانی در سالروز میلاد با سعادت امام جواد (ع) در کنار مزار شهدای گمنام سپاه قدس گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۳۸
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، یک زوج جوان گیلانی در سالروز ولادت با سعادت امام جواد (ع) با حضور در کنار مزار شهدای گمنام و پس از غبار روبی و عطرافشانی مزار آنان زندگی خود را با تجدید میثاقی در جوار قبور مطهر شهدا آغاز کردند.

این زوج جوان در تشریح هدف خود مبنی بر برگزاری مراسم عقد خود در جوار مزار شهدای گمنام تصریح کردند: دوست داشتیم زندگی خود را به سبک شهدا آغاز کنیم چرا که رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانان سبک زندگی شهدا را ملاک و معیار زندگی خود قرار دهند. از این رو، به تعلقات دنیوی پشت پا زده و خواستیم زندگی خود را در کنار مزار شهدای گمنام و در سالروز میلاد با سعادت امام جواد (ع) آغاز کنیم.

در این مراسم، جمعی از اقوام و بستگان عروس و داماد پس از قرائت قرآن ، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا زندگی مشترک این دو جوان را جشن گرفتند.

مراسم عقد یک زوج گیلانی جوان در جوار مزار شهدای گمنام +تصاویرمراسم عقد یک زوج گیلانی جوان در جوار مزار شهدای گمنام +تصاویرمراسم عقد یک زوج گیلانی جوان در جوار مزار شهدای گمنام +تصاویرمراسم عقد یک زوج گیلانی جوان در جوار مزار شهدای گمنام +تصاویرمراسم عقد یک زوج گیلانی جوان در جوار مزار شهدای گمنام +تصاویرمراسم عقد یک زوج گیلانی جوان در جوار مزار شهدای گمنام +تصاویر

انتهای پیام/

ارسال نظرات