خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرمایشات و توصیفات مقام معظم رهبری از استان همدان در حکم انتصاب حجت‌الاسلام شعبانی گفت: فرمایشات رهبری نسبت به همدان مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و توجه ایشان به همدان ستودنی است.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۵۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

فرمایشات رهبری نسبت به همدان مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در دیدار  جمعی از مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان با حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن تبریک انتصاب ایشان در این جایگاه و مسئولیت اظهار کرد: خوشبختانه توفیقی شد که استان همدان از وجود پربرکت حجت‌الاسلام شعبانی استفاده کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مراجع عالیقدر و ائمه جمعه سابق استان همدان، به تلاش‌های 15 ساله آیت‌الله محمدی در استان اشاره و بیان کرد: امروز پرچم سکان کشتی هدایت به دست حجت‌الاسلام شعبانی افتاده و خداوند را شاکریم که ما به عنوان سبزپوشان انقلاب و ولایت در خدمت ایشان هستیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرمایشات و توصیفات مقام معظم رهبری از استان همدان در حکم انتصاب حجت‌الاسلام شعبانی عنوان کرد: فرمایشات رهبری نسبت به همدان مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و توجه ایشان به همدان ستودنی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در قبل از انقلاب استان همدان را دارالمومنین و در دفاع مقدس دارالجهاد خطاب کردند، با اشاره به توجه ویژه رهبری به شهدای استان همدان اظهار کرد: ایشان شهدای همدان را جزو برجسته‌ترین‌ها دانستند و در تقریظ کتاب «وقتی مهتاب گم شد» بچه‌های همدان را «بچه‌های صفا و عشق و اخلاص، مردان بزرگ بی‌ادعا، یاران حسین بن علی(ع) و یاوران دین خدا» نامیدند.

سردار مجیدی در همین خصوص با اشاره به تقریظ‌های زیبای مقام معظم رهبری در کتاب‌های نویسندگان و رزمندگان همدانی اضافه کرد: ایشان در تقریظ خود بر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»،  لشکر انصارالحسین(ع) را یاران حسین(ع)، دلاوران، فداییان و شیران روز و عابدان شب نامیده‌اند و علاوه بر آن نویسندگان همدان از جمله «حمید حسام» را مورد تمجید قرار دادند.

وی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری در حکم انتصاب حجت‌الاسلام شعبانی نشانگر توجه ویژه ایشان به مردم همدان است، یادآور شد: ایشان همدان را در شمار پیشروان حرکت انقلابی و مفتخر به تقدیم چهره‌های برجسته جهاد و شهادت و نیز شخصیت‌های عالیقدر علم و عرفان می‌داند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرموده رهبری خطاب به حجت‌الاسلام شعبانی که با همه‌ توان در خدمت حرکت دینی و انقلابی  استان تلاش کند، افزود: طبق فرمایشات رهبری از حجت‌الاسلام شعبانی انتظار می‌رود که با علمای دینی و فرزانگان دانشگاهی و فعالان عرصه‌های اجتماعی همکاری و از جوانان مؤمن و انقلابی پشتیبانی کند.

وی ضمن اعلام آمادگی و همکاری سپاه استان با نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: ما در مجموعه سپاه استان و بسیج و مراکز وابسته به آن همچون تیپ 32 انصارالحسین(ع)، گروه 43 امام علی(ع) آمادگی و همکاری خود را با نماینده ولی فقیه اعلام می‌کنیم و همان طور که در کنار نمایندگان قبل این مجموعه توانست انجام وظیفه کند، امیدواریم بتوانیم در زیر سایه نماینده جدید خط انقلابی و رهبری را همچون گذشته در استان مستحکم کنیم و قدمی محکم‌تر و استوارتر برای گام دوم انقلاب برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات