خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: متاسفانه امروز تعداد قابل توجهی از مسئولین اجرایی کشور نگاه برون‌گرایانه دارند، به طوری که در عرصه اخیر و مشکلاتی که امروز بر مردم تحمیل شده به دلیل بی‌خردی برخی مسئولین است.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۵۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

مشکلات امروز به دلیل بی‌خردی و بی‌عرضگی برخی مسئولین استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی امروز در دیدار جمعی از مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان با حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان با گرامیداشت میلاد با سعادت امام جواد(ع) با اشاره به موقعیت زمانی این ولادت اظهار کرد: امام جواد(ع) مولودی پرخیر و برکت برای اسلام و شیعیان است ضمن اینکه با ولادت ایشان فرقه‌ای از فرقه‌های شیعیان شکل گرفت.

وی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام  شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان همدان، این انتصاب را بجا، شایسته و ارزشمند دانست و عنوان کرد: منصب امامت جمعه و نماینده ولی فقیه در استان انتخابی نبوده و انتصاب است، شعاعی از شعاع ولایت، شأنی از شئون حاکمیتی، جایگاه بسیار رفیع و ارزشمند و از ارکان حاکمیت اسلامی است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فعالیت چند ماهه خود در سپاه انصارالحسین(ع) همدان به توصیف همدان و شرایط حاکم بر آن اشاره و بیان کرد: استان همدان استان کم نظیر، دارای رزمندگان و مردم ولایتمدار، بسیار خوب و جوانان انقلابی پای کار است.

وی ادامه داد: استان همدان از ظرفیت‌های انقلابی برخوردار است به طوری که در انتخابات ریاست جمهوری در استان اکثریت آراء به طرف جریان انقلابی و ارزشی است که سرمایه بسیار بزرگی است.

علیی در خصوص دیگر ظرفیت‌های استان اضافه کرد: استان دارای بازنشسته‌های پای کار، پایوران،  بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت فعال، یاران ولایت و معتمدین در اعتلای بسیج است که سرمایه‌های  بزرگی برای استان است که می‌توان در مسیر گام دوم انقلاب از آنها استفاده و بهره جست.

وی با ابراز تاسف از اینکه در وضعیتی که هستیم برخی ظرفیت‌های منفی وجود دارد، تاکید کرد: متاسفانه  امروز تعداد قابل توجهی از مسئولین اجرایی کشور نگاه برون‌گرایانه، تعامل گرا و سیر منفعلانه دارند، به طوری که در عرصه اخیر و مشکلاتی که امروز بر مردم تحمیل شده به دلیل بی‌خردی و بی‌عرضگی برخی مسئولین است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با انتقاد از عملکرد مجلس و دولت در برابر مشکلات ایجاد شده در کشور اظهار کرد: در این شرایط ارزش نیروهای انقلابی هویت پیدا می‌کند که امیدواریم با این انتصاب جدید در استان یک همدلی و یک صدای واحد در بین نیروهای انقلابی که مورد مطالبه رهبری است به معنای واقعی ایجاد شود.

وی انتصاب حجت‌الاسلام شعبانی، فرد انقلابی و جوان را به عنوان نماینده ولی فقیه در استان همدان یک ظرفیت بزرگ بر ظرفیت‌های استان دانست و گفت: نماینده ولی فقیه به عنوان حجت شرعی در استان در محوریت فعالیت‌ها قرار خواهد گرفت.

علیی با اعلام همکاری بسیج و سپاه با نماینده جدید ولی فقیه در استان تاکید کرد: مجموعه سپاه و بسیج با ظرفیت‌های موجود در استان در کنار نماینده ولی فقیه قرار خواهند گرفت و برای سال آینده که رهبری از فتنه‌های احتمالی خبر دادند مقابله کنند و علاوه بر آن با اتحاد 100 درصدی و با یک همدلی در استان بتوانیم برای تحقق بیانیه گام دوم رهبری قدم برداریم.

وی یادآور شد: باید در خصوص آنچه رهبری در مورد گام دوم  انقلاب فرمودند قدم‌های خوبی بردایم و برای انتخابات مجلس حرکت خوبی داشته باشیم تا مجلس انقلابی ایجاد ودر پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب کوشا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات