خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما باید با همراهی مردم همدان در حفظ وحدت موجود در استان تمام تلاش خود را انجام دهیم، مسئولان استانی نه تنها باید منادی وحدت باشند بلکه باید زمینه ساز ایجاد دوستی و همدلی در استان باشند و این شرایط را بیشتر از قبل تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۵۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

مسئولان استانی باید منادی وحدت باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی و حجت الاسلام شعبانی، نمایندگان سابق و جدید ولی فقیه در همدان، با حضور در حوزه علمیه استان، با آیت الله موسوی اصفهانی دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه سابق همدان با اشاره به وحدت موجود در استان همدان، گفت: افرادی در استان به دنبال آن بودند که بین بزرگان تفرقه ایجاد کنند، اما خوشبختانه به این هدف خود نرسیدند.

آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی در ادامه به جایگاه علمی حجت الاسلام شعبانی اشاره کرد و افزود: ما هیچ منتی بر گردن نماینده حضرت آقا در استان همدان نداریم و تا آنجا که بتوانیم در راستای رضایت خداوند و گسترش دین اسلام ایشان را یاری خواهیم کرد.

وی با بیان این که متاسفانه در تاریخ همدان بین بزرگان استان شاهد اختلافاتی بوده‌ایم، اظهار کرد: آن دوران دیگر به اتمام رسیده است و امروز به برکت حضور بزرگان آن اتفاقات را نخواهیم دید.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: ما باید با همراهی مردم همدان در حفظ وحدت موجود در استان تمام تلاش خود را انجام دهیم، مسئولان استانی نه تنها باید منادی وحدت باشند بلکه باید زمینه ساز ایجاد دوستی و همدلی در استان باشند و این شرایط را بیشتر از قبل تقویت کنیم.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، عضو خبرگان رهبری و مدیر حوزه  علمیه استان همدان نیز گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که از معلومات آیت الله طه محمدی در آینده نیز بهره‌مند شویم و حداکثر استفاده را بیریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات