عبدلی با بیان اینکه هنر مهمترین ابزار برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: جوانان کشورمان با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس با سختی ها و مشقت های شهدا آشناتر می شوند.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۶۰
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، شهرام عبدلی بازیگر سریال "خط قرمز" با بیان اینکه تقویت سینمای دفاع مقدس باعث انتقال فرهنگ دفاع مقدس به میان نسل امروزی می شود، گفت: نسل امروزی نیاز دارد که نسبت به وقایع و رشادت های شهدا در دوران دفاع مقدس اطلاعات داشته باشد و بداند که امنیت فعلی کشورمان به همین راحتی ها ممکن نشده است و یقینا سینمای دفاع مقدس از طریق هنر می تواند فرهنگ آن روزها را در میان امروزی ها زنده نگه دارد چرا که هنر بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و ارزش های هشت سال ایثار و دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر ساخت فیلم های دوران دفاع مقدس کاهش یافته است و نیاز است که مسئولان فرهنگی با حمایت از ساخت چنین فیلم هایی باعث افزایش کیفی و کمی تولید آثار دفاع مقدس شوند چرا که نسل امروزی نیاز دارند که بدانند در دوران دفاع مقدس چه دشمنی هایی با ملت ایران صورت گرفت و اگر شهدا از جان خودشان نمی گذشتند، یقینا حالا مرزهای کشورمان این قدر امن نبود.

عبدلی با اشاره به اینکه راهیان نور یکی از کارهای فرهنگی اثرگذار درجامعه است که حال و هوای دوران دفاع مقدس را برای جوانان زنده می کند، افزود: جوانان کشورمان با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس با سختی ها و مشقت های شهدا آشناتر می شوند.

این بازیگر سینما در پایان تصریح کرد: جشنواره هایی که در دل راهیان نور وجود دارد، به زائران راهیان نور این امکان را می دهد که با دید هنری و ادبی به راهیان نور و قدمگاه شهدا بنگرند و دست به تولید آثاری بزنند که همیشه ماندگار بماند.

ارسال نظرات