خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان مرزبانی از اسلام و انقلاب را وظیفه ذاتی روحانیت و پاسداری دانست و گفت: سه محور حرکت دینی، حرکت انقلابی و توجه به مردم سه محور وظیفه ذاتی ما است.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۶۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶

مرزبانی از اسلام و انقلاب وظیفه ذاتی روحانیت و پاسداری استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی در دیدار جمعی از مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان با گرامیداشت یاد مراجع عالیقدر و ائمه جماعات سابق استان همدان اظهار کرد: آیت‌الله محمدی در طول سالیان تلاش‌ها و خدمات شایسته در استان انجام داد که جای تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه شماری از پاسداران استان همدان مدافع حرم بودند، بیان کرد: مدافعان حرم در جهاد اکبری که جهاد با کفار بود خوب درخشیدند و موفقیت بسزایی کسب کردند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز جنگ سخت و بزرگی در عرصه اعتقادی اتفاق افتاده است، افزود: امروز آرمان‌های امام راحل مورد هجوم قرار گرفته است و کلیدواژه‌هایی که امام راحل به عنوان ماهیت انقلاب اسلامی مطرح کردند در حال فراموشی است و در بیشتر مواقع نیز بیان می‌شود اما عمل نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ماهیت انقلاب اسلامی برآمده از قرآن و نهج‌البلاغه است، تصریح کرد: با این وجود ماهیت و آرمان‌های انقلاب در جامعه امروزی در حال فراموشی است.

شعبانی به پیام‌های حکم انتصاب صادر شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: ایشان در این پیام به سه کلمه مهم حرکت دینی، حرکت انقلابی و توجه به مردم  اشاره کرده‌اند.

وی مرزبانی از اسلام و انقلاب را وظیفه ذاتی روحانیت و پاسداری دانست و گفت:  سه محور حرکت دینی، حرکت انقلابی و توجه به مردم سه محور وظیفه ذاتی ما است که در رسیدن به این هدف تنها نوع عملکرد و پوشش ما متفاوت بوده و هدف مشترک ما دفاع از انقلاب، آرمان‌های امام راحل و مواضع روشن و قابل دفاع مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اضافه کرد: تقاضا دارم با تمام توان برای تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب تلاش و همکاری کنید و در همکاری‌ها تقویت اسلام در اوج باشد.

وی با تاکید بر لزوم تقویت جایگاه نماینده ولی فقیه در استان، این اقدام را در راستای تقویت جایگاه ولایت فقیه، نظام و اسلام دانست و بیان کرد: جایگاه نماینده ولی فقیه جایگاه فرد نیست بلکه منسوب به ولایت فقیه و رهبر انقلاب است  که من در این جایگاه به عنوان یک شخص وظیفه دارم این جایگاه را تقویت کنم چراکه تقویت جایگاه نماینده ولی‌فقیه در استان موجب تقویت اسلام، نظام اسلامی و توجه به آرمان‌های انقلاب است.

شعبانی ضمن تقاضا از پاسداران در راستای همکاری با نماینده ولی فقیه در استان و تقویت این جایگاه تصریح کرد: شما پاسداران در شرایطی مدافع حرم بوده‌اید و امروز باید مدافع حریم باشید که این نیازمند تلاش بسیار و حرکت جهادی است.

وی با بیان اینکه امروز عرصه جنگ متفاوت شده ودر عرصه‌های فرهنگی، عقیدتی، اقتصادی و رسانه شکل‌ گرفته است، افزود: در جنگ امروز دشمن از هزاران طرف با جنگ‌های مختلف علیه ما حمله می‌کند و برخلاف دوران دفاع مقدس که معبرها و نقشه دشمن، قابل‌ شناسایی و پیش‌بینی بود در جنگ امروز مشخص نیست و متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به جوانگرایی و توجه ویژه رهبر به جوانان در حکم انتصاب اشاره و عنوان کرد: من در این جایگاه از تمام طرح‌ها، ایده‌ها و راهکارها و نکته‌هایی که در مسائل فرهنگی ارائه شود استقبال می‌کنم و در راستای تقویت جبهه انقلاب استفاده خواهم کرد ضمن اینکه امیدواریم یک قرارگاه قوی فرهنگی در استان ایجاد شد.

وی با مخاطب قرار دادن پاسداران با عنوان اینکه یکی از وظایف شما نصیحت‌گرایی است، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید بنده را نصیحت کنید چراکه من خود را بی‌نیاز از نصیحت نمی‌دانم و خادم شما هستم و آمده‌ام سربازی کنم اما تقاضا می‌کنم ایده و طرح بدهید تا استفاده کنیم و جبهه انقلاب تقویت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات