خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه تهران گفت: دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۹۱۲۰۷۶۸
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمد شریف قنوتی در همایش پدران آسمانی افزود: دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: شهدای دوران دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط در برابر متجاوزان و دشمنان مقاومت کردند و این ایثار شهدا و رزمندگان، دشمن را به ستوه آورد.

استاد حوزه علمیه تهران با تاکید بر اینکه باید خاک پای مادران، پدران و فرزندان شهدا باشیم، ادامه داد: مسئولان موظف به رسیدگی و ارایه خدمت بی‌منت به خانواده های معظم شهدا هستند.

قنوتی خانواده‌های معظم شهدا را نور چشم و مایه آبروی اسلام و انقلاب دانست و افزود: هر گونه بی‌حرمتی به خانواده‌های شهدا، بی‌حرمتی به شهدا است.

وی خطاب به خانواده معظم شهدا گفت: مقام و جایگاه شما به واسطه شهدای شما بسیار بالا است.

قنوتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بیان کرد: راه شهدای ما راه اباعبدالله الحسین(ع) بود و با پیروی از راه شهدا بسیاری از جوانان ما امروز از شهدای مدافع حرم هستند که مقابل تکفیری‌ها ایستادند.

استاد حوزه علمیه تهران صبر و مقاومت مادران شهدا را قابل تقدیر دانست و افزود: مادران شهدا این صبر و استقامت را از حضرت زینب(س) آموخته‌اند.

دبیر همایش پدران آسمانی نیز ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت خانواده‌های معظم شهدا در برگزاری آیین‌ها و یادواره‌های شهدا در مناسبت‌های مختلف گفت: بسیاری از این برنامه‌ها به صورت خودجوش و به همت فرزندان شهدا برگزار می‌شود.

اکبر هاشمی ادامه داد: امسال برای هشتمین سال است که جشن پدران آسمانی همزمان با ولادت باسعادت امیرمومنان علی(ع) در 13 رجب و روز پدر در ملایر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: حدود 60 درصد از شهدای این شهرستان متاهل و دارای همسر و فرزند بودند که تمام تلاش خود را برای تکریم از خانواده‌های معظم این شهدا به کار بسته‌ایم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات