به یمن بزرگداشت پروین اعتصامی مراسم شب شعر با حضور مسئول استانی، جمعی از روسای ادارات شهرستان و شعرا و پیشکسوتان فرهنگی شهرستان و با حضور با شکوه مردم در محل موزه مردم شناسی تفت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۸۳۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، شب شعر پروین اعتصامی در تفت برپا شد؛ در این آیین، شعرا ضمن قرائت سروده‌های خود تعدادی از اشعار منتخب پروین اعتصامی را برای حضار اجرا کردند.
سعید پرویزی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری تفت در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت در طول سال ١٣٩٧، از عوامل برگزاری این مراسم نیز قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سال جدید با برنامه ریزی مناسب شاهد برگزاری برنامه‌های بزرگ فرهنگی، هنری برای اهالی فرهنگ دوست شهرستان تفت باشیم.
احمد ذاکری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت نیز در ادامه این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت خوب انجمن شعر و ادب در سال ١٣٩٧ از تلاش‌های حسین فلاح مسئول این انجمن قدردانی، و اظهار امیدواری کرد که در سال جدید هم شاهد برگزاری هر چه با شکوه‌تر جلسات انجمن باشیم. وی همچنین گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده در فروردین ماه سال آینده شاهد برگزاری مراسم اختتامیه نخستین محفل خودمونی شعر محلی با گویش‌های بومی استان یزد خواهیم بود.
در این مراسم تقدیر هم به عمل آمد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات